21 Ağustos 2012 Salı

ABE?





Yapımcı olarak Tim Burton'ı,yönetmen koltuğunda Timur Bekmambetov'u görünce tabii ki "aha bu kesin izlenir,kesin izlerken aklım çıkcak,film bittikten sonra 24 saat yan etkileri gözükcek.Süper olcak"demem doğaldı ama çok tırt bir filmdi.
Abraham Lincoln'ı vampir avcısı yapmak,iç savaşa vampirleri sokmak da çok saçma idi bence.Paranıza kıyıp da sinemada falan izlemeyin bence. (ben öyle yaptım,pişmanım)

Sinema öncesi film tanıtımdalarında:

Alacakaranlık için: Buna paramı niye yedireyim yaa?Saçmalığa bak. "I was born to be a vampire."HAHA.
HOBBİT için:(tüylerim diken diken olur)Buna kesin gidelim bak kesin gidelim kesin kesin gidelim bak bunu izlemeliyiz kesinlikle bak kesin ama.

(bu arada, senaryo da kötüydü.)



.

2 yorum:

cyborg dedi ki...

Bu trendin ekmeğini biraz daha yiyebilmek için kimi vampir yapacaklarını şaşırdılar. Abraham Lincoln ne alaka yahu. Ecnebiler der ya: wtf?!

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Film boyunca ben de o ruh halindeydim :whf?