26 Ağustos 2012 Pazar

elime makina geçerse herşeyi çekerim.

 
Oturduğum kentte manga bulunca aklım çıktı tabii ki hem de seri olarak DEATH NOTE'U bulunca.Okuyup,animesini üst üste izlemiş olsam da onlara sahip olma istediğimi bastıramadım.Birincisi olmadığından ikinci ve üçüncüyü aldım ve hemen bitirdim,gelecek hafta birinci,dördüncü ve beşinci sayıyı almayı düşünüyorum.Tabii Buffy'nin çizgi romanını da almayı istiyorum.Neden ara sıra para yağmıyor ki gökten?
 
 
 
 
 
Manga'lara sadık kalmışlar,sağdan sola okunuyor,bu şekilde okumak gerçketen çok güzeldi.Senelerin manga okuyucusu olarak ilk defa elimde manga okudum.

"adalet üstün gelecek."
 
 
 
 
Kışın boyadığım "Kitap" kutu.Kutunun şekli fotoda belli olmasa da kitaba benziyor.aslında büyü kitaplarına benzer birşey yapmaya çalıştım ama en son ortaya bu çıktı.İçi ise hala tamamlanmamış durumda.
 
 
Kutuyu çekince kitaplarımı da çekeyim dedim. Pandora "Kitapları çekip napcan?"dedi ama bu görüntüyü bilmiyordu.Kitapların sırtları bile beni mutlu etmeye yetiyor.Al sandalye karşısına otur izle yani.
 
altaki eller Ville Valo'ya ait.
1000 parçalık Victoria Frances yapbozu.Yer olmadığı için bitemedi.Tabii benim de beceriksizliğim yok değil.Bitince çerçevelettirip asıcam.
Redhouse sözlüğü ise neredeyse benimle yaşıt.
 
 
Çizgili herşeyi severim.Zebra kelimesinden ziyade ben Dalton'u kullanmayı seviyorum.
Dalton pijamam.

 
 
(yarın yüzde doksan yeşillencem.Bekliyoruz işte.)

2 yorum:

asabi bakire dedi ki...

Kitaplar ve Dalton pijama harika:D

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

teşekkür ederim ^_^