13 Eylül 2012 Perşembe

.


"Bence bale şiddetin en erotik hali.Ya da 'hava bükücüler yavaş çekimde yaşasa nasıl olurdu
acaba?'nın cevabı."dedi Plasebo,boynuna bağladığı siyah kadife pelerini sol omuzundan ayak bileklerine doğru kıvrımlar halinde iniyordu.Pelerinin içi yavruağzı rengiydi,saçlarıyla aynıydı.Siyah kadife pantolon,postal botlar ve pelerin hariç üzerinde hiçbirşey yoktu.Gözünün ucuyla BatZat'e baktı. "Neden güneş gözlüğü takıyorsun ki?Sen körsün."

BatZat çilekli dondurmasını yalamayı bıraktı. "Açık sözlülüğünü takdir ediyorum.Yine de seni yumruklayacağım."Yumruğunu hızla boşluğa savurdu ve Plasebo'nun omzuna geçirdi.Plasebo omzunu ovalarken BatZat dondurmasına döndü. "Takıyorum çünkü ne kadar havalı durduğunu hayal edebiliyorum."

Plasebo gülümsedi,başka bir yumruğu göze alarak "Sen hiç kendini aynada görmedin ki."dedi.


.

4 yorum:

felsefespri dedi ki...

Güzel bir dünyaya benzemiyor sayfan :)

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Yazım yanlışları her zaman hayata renk katar.
'benzemiyor'ile sondaki gülücük güzel bir paradosk olmuş ama ben cümlenin olumlu olduğunu sezdim. (doğru sezmişim,değil mi?

Şizofren Ninja dedi ki...

BatZat'in çilekli dondurma aşkı bana Devil May Cry'daki Dante'yi hatırlattı. Sanırım sert adamlar çilek karşısında güçsüz düşüyor.. Plasebo'nun pelerinine cidden çok güldüm, ayrıca sanatsal yönü fazla ilginç. :D
Onun dışında sana konulu yazsan süper olur gibi bir şeyler demiştim ama böyle daha güzel gidiyomuş. o-o

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Çileğin tatlı aromasında kayboluyorlar.
Plasebo, Reno0 Boys'un en garip karakteri,benden çıksa da bana kendine has geliyor.
Bu karakterlerle kısa kısa yazmak çok eğlenceli ama bu gidişle kitabını da yazabilirim.
Yorumların için cidden çok teşekkür ederim ^-^