12 Eylül 2012 Çarşamba

Summer time sadness


        Gözlerimle savaşıyorum ve biliyorlar ki benden güçlüler, yüzüme küstahça gülüyorlar. Kalbini
kırdığım için vicdan azabı duyuyorum, kalbim artık yumruğumdan bin kat daha küçük sırf seni
üzdüm diye ama bunun sebebi sensin, kalpsiz kalacak olsam da özür dilemek istemiyorum. Gururun
ateşi beni yakıp küle çeviriyor, bense bundan utanç verici bir zevk alıyorum ama içimde solucanlar
dolanırken hissedebilmek çok zor. Kelimelere zincirlendim ve bunu herkesin gözüne sokmak
istiyorum, avuçlarıma çakılan çivinin akıttığı kanlar herkesin gözünü kamaştıracak. Her zamankinden
daha dengesiz yürüyorum, tek kulağımı kesip aldılar, ne yazık ki Van Gogh beni çizemiyor. Güçsüzlüğümle alay ediliyor ama ben onu asilce ve zarafetle taşıyacağım her deli gibi veya yazar gibi.

         Gözlerimle savaşıyorum ve biliyorlar ki seni görebilmek için onlara muhtacım, şeytanca sırıtıyorlar suratıma hiç çekinmeden. Onların özgüveni yok bende, kendimi karanlığa sarmaladım ve biliyor musun bundan çok memnunum. Tutunduğum birkaç tel beni ayakta tutuyor ki bundan hiç mi hiç şikayetçi değilim. Bazen zarar veriyorlar bana, bunun uzantısı olarak sana ama pek umurumda olamıyor çünkü ben üzüntümü şımartmakla meşgul oluyorum ,üzgünüm senin için zaman ayıramıyorum. Gözlerimin gösterdiği sadece beyaz sayfalarken tüm dünyamı karartmaya çalışıyorum ki o karanlıkta sana ulaşabileyim ama sen pek hevesli değilsin bu yüzden seni avuçlarımdan düşürdüm bilerek .Aşağıda neler yapıyorsun merak ediyor ve acı çekiyorum ama gururum, hokka burnu önde, bana baş sallıyor “Hayır!” diyor sadece ve sesi dünyamı parçalara bölmeye yeterli.

         Gözlerimle savaşıyorum ve biliyorlar ki ben yenileceğim, pütürlü tenimi okşuyorlar. Senin veremediklerini onlardan almam benim suçum değil, verdiğin güller ceset kokuyor. Bugün önemli idi çünkü yabanıllığımın kaynağına hiç şiddet beslenemediğimi fark ettim ve bu beni kemiklerime kadar korkuttu. Bana en çok zarar verene hayallerimde bile karşı çıkmayı akıl edemiyorum, ne acizim görüyorsun ve bana yardım etmeye gönüllü olduğunu ne sen hatırlıyorsun artık ne ben. Güller ceset kokuyor, yapraklarından kanlar damlıyor kucağıma. Ve ayak izlerimin altında kalbimin leşi saklanıyor. Kemiklerim kimsesiz.

          Gözlerimle savaşıyorum ve biliyorlar ki onlar haklı, sadece gülmekle yetiniyorlar neye güldüklerini açıklamadan. Her heyecanım mavi cesetlere dönüşüyor, her birinde senin açtığın ölümcül yaralar. Kanları ile mi besleniyorsun? Zincirlerinden kopmuş bir canavar mısın? Ağzımı açamadan nüfuz ediyor tüm ruhuma hayal kırıklığının gri dumanları. Bir sayfalık canım kaldı geriye, ben onu dumanlar içinde büyütüp karanlığa armağan edeceğim sırf sonradan daha fazla acı çekebilelim diye. Bilinç akışım yolunu kaybetti, her şeyle birlikte ışıkta kaybolduk.

Tekrar avuçlarıma tırmanmaya çabalamadan anlamsız, çünkü gözlerim kapandı.

 
 
(Reno0 Boys'a (Parantez Adam ve BatZat) yeni üye katıldı:Plasebo)

2 yorum:

Sera Oskoksa dedi ki...

Ben bu şarkıya 3-4 hafta önce rastlamıştım (ve hayatımda ilk kez o zaman duymuştum (pek müzik dinlemem ve bu konuda anlaşıldığı üzere ciddi anlamda kıtımdır (belli olduğu gibi dsaklfj))), hatta dinledikten sonraki gün melodisini bile unutmuştum. Ama yazının başlığını görünce şarkı direk kafamda dönmeye başladı (yani diyorum ki bence sen büyücüsün!)
Onun dışında edebi şeylere yorum yapmakta fazla kıtımdır, duygusal anları rezil eden bir insanımdır. O yüzden bir yorum yapmaktan kaçınıyorum ama bence çogizel yazıyorsun. Hep böyle yaz. *o*
Ama arada tam bir konuya girmeyi de unutma kenardan köşeden bir yere kadar.. U_U
Ayrıca Plasebo'yu da sabırsızlıkla bekliyoruz ailecek afadsfgh

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Ben de şarkıyı duyar duymaz koydum bloga yazı eşliğinde.
büyücü olan bence Lana,sana nasıl hemen hatırlattıysa bana da günlerdir lanet gibi içimden söyletiriyor.
Duygusal anları rezil etmekten ziyade (aynı yolun yolcusuyuz Sera T_T) bence bizim bakış açımız farklı.
yazılarımı beğenmen mutluluk verici,dile getirdiğin için de çok teşekkürler.
Tam konudan nasıl gireceğim bilemedim,belirsiz yazmak benim daha çok hoşuma gidiyor ama senin dediğini de denerim bir gün.
Plasebo da çok yakında gelecektir. ^_-