1 Ekim 2012 Pazartesi

Incarceron























                                                                                                                        Catherine FISHER


"Herşey hapishaneye aittir ve hapishane düşmanımızdır."


Katanalı Şizofren Ninja'nın bu yazısında  bahsettiği kitap, kapağından (bir de Katanalı Ninja'nın okuduğu kitap nasıl bişey çok merak ettiğimden) ilgimi çekmişti.Günlerce almayı planlamıştım.Fiyatları görünce sadece birinciyi aldım.(çakal yayınevi, ikinciyi aldırtacağını bilip nasıl da yüksek fiyat koymuşsun)

Yazar Hanım neyin ne olduğunu başta açıklamadığından kitap baya uyuz başladı.Kitap açıklamadan Finn'in ne halt olduğunu çözünce havalara girip "ehehehe ben çözdüm kiii"deyip yazarı pek bir küçümsedim ama üç yüz sayfa sonra üç defa kendimi tutamayarak şaşkınlık içinde "Ohaaaa"dedim boş odaya.Sonu da güzeldi yaaa. Favori kitaplarım arasına girdi. Hemen gidip ikinciyi okumak istiyoruuuuum.

Her zaman ki gibi kitapta yine küstah bir karakter vardı;Keiro.Geminin dümenine halat bağlayıp oturarak sürdüğü kısım çok güzeldi.

 Ama Jared en sevdiğim karakter oldu.Tabii incerceron'dan sonra.Eehehehe.

Sanırım kitabı filme uyarlıyacaklarmış ve Finn için alacakaanlıkta ki şu jacob denen çocuğu düşünüyorlarmış sanırsam.Hadi filme uyarlayıp mahvedeceksinn anlıyorum yazar hanım para kazanmak senin de hakkın sen de popüler kültürün bir parçası olup yararlanmak istiyorsun ben olsam ben de yararlanırdım da oyuncu seçmelerinde dikkatli olalım lütfen.Jacon nere Finn nere lütfen!!!


2 yorum:

Şizofren Ninja dedi ki...

SAŞLFJEWŞOFIJSLDKF!!!!!!!! KİTABI ÖNCEDEN ÇAKTIM BEN HAVALARINDA, INCARCERON, JARED VE KEİRO KONUSUNDA CİDDEN AYNI FİKİRDE ÇIKTIK @_@
Bu arada biraz da spoiler'ım olsun 2. kitapta Jared'ı daha çok seveceksin emin ol U_U
Benim de bugün seriyi baştan sona tekrar okumak geçti bir kaç defa aklımdan. Blogger'da yazını görünce komaya girdim ciddi manada.
Bu arada farkettim de olayın ana örgüsü ilk kitapta oluyormuş. O kadar hızlı okudum ki hangisi ilk kitap hangisi ikinci kitap çakamamışım....
Ve evet, fiyatı cidden çok kazık. Tabi ben aç gözlü bir ergen olaraktan kitabın açıklamasına baktıktan sonra fiyatına bakmayı unutuyorum. (Incanceron'u aldıktan sonra "20 liram kaldı ühühühühühü" diye ağladığımı hatırlıyorum...)
Beğendiğine cidden çok sevindim *-*
Film konusunda da zaten benim de pek beklentim yok açıkçası. Rezil edeceklermiş gibime geliyor. -_-

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

O kadar kitap blogu takip ediyorum ama sadece senin bahsettiğin kitabı aldım ve çok beğendim,yoksa bende de mi ninjalık var sensei???O.O