24 Ekim 2012 Çarşamba

Öylesine 2



*Efe Tur'un koltuk arkalarındaki tivilere şarkıları kim yüklüyor çok merak ediyorum cidden,o kişinin yanaklarını öpmem ama elini iki elimle tutup sallarken gözlerinin içine bakarak gülümseyeceğim ve "sen güzel bir insansın"diyeceğim (cümleyi olabildiğince uzatmak için çabaladım)

*Otübüste (ki süprüz olarak molasız bir yolculuk yaptım) bir yandan Plasebo bir yandan Depeche Mode bir yandan da Lana Del Rey dinledim,nasssı sevindim bilemezsiniz.

*Eve ayak basmamla kıtlıktan çıkmış moduma dönüşüm bir oldu,o kadar çok gereksizce yemek yiyorum ki midem bulanıyor,Ursula K. Le Guin'nin beni DIŞKI olarak tanımlayacağından eminim ühühühühü T.T

*Ankara'da  sitesinden açılmayan Hacettepe Fm (siz de dinliyorsunuz değil mi?dinleyin bence) biraz önce açılınca nassı sevinip gözlerim büyüdü bilemezsiniz.

* "yarışma kızı" moduna bağlayıp tüm öykü yarışmalarına katılasım var gibi,bakalım bu dürtü nereden geliyor ve sonuçları ne olacak.

*Beş parasız kaldığında bakiyende 20 lira yazdığını görünce tabii ki orda bir sevinçten başını sağa sola yatırıp kalçanı azcık sallayarak dans edersin,bunda bir anormallik yok.

*Ve bir filozofun dediği gibi:kime göre neye göre anormal????

*Bence Gregor Samsa bir sabah uyandığında değişen o değildi.


SON
 
(mine'yi mayn,son'u san diye okumaya başladım,bu yol yol değil )

6 yorum:

Adsız dedi ki...

https://www.youtube.com/watch?v=O1bZe7bdXMw

hayatianlamakilhavuzu dedi ki...

bende biraz önce bohemian rhapsody' den riders on the storm' a uzanan biraz old fashion bir seçki dinleyerek seyehat ettim efe tur ile. çiçek gibi şarkılar yüklemişler gerçekten.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

^_^herkese hitap edebiliyorlar,

kim yüklüyor o şarkıları ben onu merak edyorum,uzun otobüs yolculuklarının görünmez kahramanı oldu

hayatianlamakilhavuzu dedi ki...

itiraf ediyorum; ben yüklüyorum. o görünmez kahraman benim. istediğin grup/şarkı varsa haberim olsun.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Tabii ki de Joan Jett,bir Jett'im eksikti o da olursa tam olur.

hayatianlamakilhavuzu dedi ki...

Joan Jett deyince aklıma direkt freaks and geeks geliyor.