10 Ekim 2012 Çarşamba

öylesine


İkinci öğretim hayatında dördüncü senesine girmiş (demek oluyor ki 12'den önce hiç gözünü açıp hayata atılmamış)biri olarak staj için 7:45 de okulda olmak nasıl bir cezadır anlatmam.Suçumuz ne bilmiyorum.

Bu tıfıl halimiz ile deli dolu gençleri nasıl zapt edeceğimizi kara kara düşünürken fark ettim ki ben hala onlardanım,hala sivilcelerim var.Bence bana büyük bir sempati besleyecekler.

Birkaç gün önce sevgili Ankaray'da neredeyse bir seksen boyunda,şık,bakımlı ve kendinden emin bir ablayı inceler iken,(sapık gibi değil)bir şekilde femuarının fora olduğunu görmüştüm.Kadınla öyle bir dalga geçmişim ki üç gündür dışarı her çıkışımda "Lan ben fermuarımı kapadım mı?"diye düşünüp,etrafa korku dolu gözlerle bakıyorum.

Akşam durakta beklerken canım sıkılmış, bir secret yapayım oluyor mu, dedim. "Geliyoooor,geliyoooor,geliyorrrrr."dedim ve otobüs köşeyi döndü sevgili gerçek ve hayali okuyucularım. Tabiiki bu  benim muhteşem zamanlamamla ilgiliydi.Yoksa secret mıkrıt fos işler.

Ben sadece bilinçaltına inanırım.O yüzden de Freund'u yanaklarından öperim.

Bir şeyi yazmam gerektiği zaman yazamıyorum,400 kelimelik bir hikaye yazacağım alt tarafı olmuyor olamıyor,neden bilmiyorum sinirimi yeterince bozduğu açık.

Sırf tuşlara hızlı basmak hoşuma gidiyor diye yazıyı uzatıyorum şuan.

Ne bileyim,bir yazı atolyesine yazılsam güzel olurdu.

Ben gideyim de hikayeyi yazayım.

çav.


****muck****

.

2 yorum:

Antivenom dedi ki...

henüz okumadıysanız öneride bulunmak istedim Meleksi Böğüren...http://raflarinarasindan.blogspot.com/2012/10/duslerin-yorumusigmund-freud.html

Genelde fantezi,bilimkurgu ve psikoloji inceliyorum bu blogda,kolaylıklar dilerim size.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Blog'un uzun zamandır takipçisiyim zaten,yazıyı görmüş, ilgimi çekmişti.Önerin için teşekkür ederim Antivenom.