29 Ocak 2013 Salı

Howl ate my heart

Beni dehşete düşüren,rahatsız eden,sonunda mutsuz eden kitaplara hayran kalsam da Yürüyen Şato'yu ne zaman izlesem veya okusam içimde oluşan sıcaklığı da çok seviyorum,bunu sadece sen başarıyorsun Yürüyen Şato.
 
 
Sol tekinde Sophie tompik olsa da bu ayakkabılarııı istiyoruuuumm.
 

Howl ve kankası calcifer. (meğer odadaymışlar,ben şimdiye kadar hep onları bir vagonda sanıyordum.)
 
Taşındığımız gün kendimi tutamayıp dedim ki "İyiki göçebe bir toplum değiliz." Bir taşınma benim bu seneye kadar zar zor oluşturuğum dünya görüşümü yerle bir etti.Taşınmak iğrenç ama odam kuul.
 
neredeyse sekiz sene sonra oturup sınavlara çalışınca sürekli yüksek not bekler ve aldığım notlardan sürekli bahseder oldum,ne çirkef ne itici biri olurmuşum meğer inek olssaymışım.Yada çalışmanın yan etkileri oldu bende.Neyse.
 
Gönderilerine 2540 yorum alan yazar beyefendi,sana diyorum,cevap yazmayacaksan niye var o yorum kutusu.Gerçi sen kaldırmayı da bilmiyorsundur bak şimdi fark ettim neyse.
 
Zoraki yazdığım için sıkıldım.O yüzden gidiyorum.



bu kolyeyi bir yerde bulamayacağımdan unutmazsam ben kendim yapacağım.ehehehe.

2 yorum:

cyborg dedi ki...

Sophie'nin yanağa nolmuş len? O değil de ben de sonu kötü filmleri kaldıramıyorum çok üzülüyorum. Sanki benim başıma geliyormuş gibi hissettiriyor pislikler. O yüzden Howl iyidir <3 Taşınma kakadır.

subirikintisi dedi ki...

Merhaba, mimlendin. :)