22 Ocak 2013 Salı

Öylesine Bıdı Bıdı


Sims'e hala kavuşamamın acısı ile kendimi buraya vurdum.Artık Papa Mia oyunları da kesmiyor bu iş kötüye gidiyor.

Blog seni kullandığımın farkında olmak,yani sırf canım çok sıkılınca buraya gelmek,adiliğin hangi kademesidir bilemiyorum ama tüm gün Dedektif Kurukafa okuyup beynimi dövüş sahneleri ile doldurunca anca buraya kadar dayanabildim.

Şu resmi araken de serisinin son kitabı dahil devamının da çıktığını görünce gözlerim avurtlarına kadar açılıp içimden "oha yaşaşım istypruuuuum"dedim.Baya bağımlısı olmuşum çok kötü,korkuyorum ben.Mommy where is daddy?

Envai çeşit cips ve çikolatanın ardında resmi olarak mutantlaştım.Çenem yavruladı,ikinci bir küçük çenem oldu,ben ona şimdilik Sivilce diyorum,nüfusa başka yazacağız tabii.

Aptalca birşey mantık yürütüp "oha benim elimin adı da benimkiyle aynı"dedim.Dedektif beni fena çarptı.Ondan önce de tabiisi Cat'ciğimin kitabı ile kafayı buldum.

Gece gece yoldan,sabaha doğru gerçi, atlı araba geçince dedim ki "aha ben birazdan ölüyorum,beni almaya geldi,ölüyorum ben,ölecem birazdan."atın toynakları resmen salondan geliyordu,o kadar yüksek sesli ve yakındı sonra ddedim ki "aha bombalıyolar bizim evi.yan tarafa düştü şimdi burya atacaklar." ama yeterince ayılınca sesin sadece toynak sesi olduğunu anlayıp rahatladım.

Toynak seslerini ölüme yormam ise tamamen Dedektif Kurukafa kitabının etkileridir.

 Rüyamda Damon ve Sthephan mıdır nedir o vampir kardeşler ile takılıyordum,ben de vampir bir hatundum ve Lola diye insan bir kızı çekiştiriyordu.Yüzyıllardır yaşamaktan bıkmışım falan onu kötülüyorum.Uyanınca bilinçaltıma bir ayar çektim ve diğer rüyamda Lestat la idim.Ehehehe.

Neden vampirlere geri döndüm onu da bilmiyorum.

Ayrıca yine rüyamda Sims oynadığımı görmeye başladım.Valla çok pis içimde patlıyor oynamamak.Yapmayın bunu.Sims'imi verin bana.Bakın tırnak işareti bile kullanıyorum ismine ek getirirken.Verin onu bananananana.

Pipet dostuna öpücük atıp gidiyorum.Kendinize iyi bakın ve kim o bir çocuk kitabo dese de gidip Dedektif Kurukafa okuyun.

4 yorum:

Şizofren Ninja dedi ki...

Dedektif Kurukafa'yı okuyacağım. Sen beğendiysen eminim ben de beğenirim. Zaten bugün kitapçıda alakasız bir şekilde neredeyse gözüme girecekti Dedektif Kurukafa kitapları.
Bu arada yazıyı okuduğumdan beri (yaklaşık 3 saattir) nedensizce gülüyorum. Sanırım ben de kafayı buldum.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Sanal ortamda kafa dengi biri ile kafayı bulmak çok eğlenceli imiş.Eğer olur da Dedektif Kurukafanın ilk kitabını sevmezseen ikinciyi oku o da olmadı mı üçü oku o da olmadı mı bırak artık senlik değil demektir ama seveceksin eminimki.Onlar da bizim gibi kafa.

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=QkrLmeeCrhY

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=vH7jMgRt6CU