19 Şubat 2013 Salı

Kanat



    Stajdan sonra yiğenlerime göstermediğim anaçlığı 14-18 yaş arası gençlere göstermem benim ucubikliğim değil,sadece benim daha kendi kanatlarım tam oluşamasa da onları kanatlarımın altına almak istyorum.Böyle ellerinden tutup yönlendireyim en azından bir gaz vereyim,pep talk falan yani.Ama yanlış anlaşılırım falan diye pek yaklaşamıyorum,sonuçta sübyancılık diye bir olgu var,göte gelmemek lazım.Galiba şarkı yüzünden küfürlü yazayacağım.

Dizilerde gördüğüm  ve az önce bir blogta okuduğum platonik aşklar bana lise yıllarımı hatırlattı amma yorucu amma strestli şeylermiş yaw.Neyseki o dönemleri geride bıraktım.Valla hiç çekilcek gibi değilmiş.Tüm platonik aşıklara sabır diliyorum,silkinip kendinize gelin en kısa sürede,gençliğinize yazık.

Allah'ın Miley cyrus mudur nedir o bile Joat Jett ile düet yapabilmişken ben daha kadını canlı dinleyemedim la,burada kaderi dğeil kapitalizmi suçlayacağım,param olaydı keşkeT_T

Sofi'nin Dünyası'nı neyseki bitirmek üzeriyim ve aklımda kalan en net şey "stoa"kelimesinin koridor anlamına geldiği,kendimi cıkcıklıyorum.Bir de en üzücüsü yine bir blogta okuduğum yazıydı,kız daha ortokulda bu kitabı yalayıp tutmuş falanken ben bu yaşta sadece stoa kelimesinin anlamını biliyorum.Yazıklar olsun size nöronlarım.

Neyseki bilinçaltım var,rüyamda gördüğüm siyah pegasuslar yeter. (züğürt tesellisi)

artık yazar olmaktan ziyade yayıncı olmak istiyorum.Star avcısı olup yeni cevherler keşfetmek çok daha yararlı geldi gözüme.En azından piyasadaki bu salak çerez kitapların arasında düzgün şeler olurdu. (azcık havadan atarak yazdım.)

Kitap blogları sözleşmiş gibi niye aynı şeyi tanıtıyor ,yeter lan.Düzgün kitaplar tanıtın.Nedir yani "beni seç," "ölümüne öp möp" ne bu yaaa.Gözlerimi devireceğim ama görmüyorsun ki.

bir de yazarken "gözlerini devirdi."veya "kaşını kaldırdı" cümleleri gerçekdışıdır.Lütfen dikkatt!!!

Ankara,Ankara seni sever tüm bahtı karaaa.....

Akademik sınavarımın bittikten sonra tırt finallere girecek olmam beni nasıl mutlu etti bilemezsiniz.Tabii sonrasında diplomalı ev kızı olmakta var ama işsizlik sayesinde belki de gidemedğim tüm kurslara giderim.Ühühühü.

bu kadar sanırsam.

tüm coni severlere gelsin


13 Şubat 2013 Çarşamba

"Sleeping Beauty is the flesh of nonchalance and we are all sleepy now."dedi Parantez Adam.

Plasebo portreye bakmaya devam etti.


BatZat düştüğü yerden doğruldu. "Seni öpen prens ben olacağım."dedi yumruğunu kalkdırarak.

2 Şubat 2013 Cumartesi

Mim part 1


(yeşil ksıımlarda link var,müzikleri dinleyin,dinleyin bence.)

Kotam az,hevesim çok olduğundan bu mim özensizce yapılacak olsa da buraya kadar gelmişken yapılacak.

Blog hayatımdaki ilk mimi gönderen Su birikintisine çok teşekkürler.Bu mim aslında ödülüyle beraber ama dediğim gibi hayli üşengeçliğimden ödülün resmini buraya iliştirmiyorum.Ama kıymetini bilmemezlik de etmiyorum.

Öncelikle Su birikintisi'nin sorduğu soruları cevaplayalım.

  1. Son zamanlarda en sevdiğin şarkı ne?
Patti Smith-Smells like teen spirit cover'ı.Kesinlikle dinleyin.

     2.Hayatının en büyük 'keşke'si neydi?
" 'Keşke yapsaydım.'demek yerine 'Keşke yapmasaydım.'diye keşkelemek."Açıklayamadım ama neyse.

      3.En çok hangi mevsimi seviyorsun? Neden?
Kış.Çünkü hava sürekli karanlık ve soğuk.Kazaklarımı seviyorum,paltolarımı seviyorum,saçlarım enseme yapışmıyor,gözlüğüm burnumdan kaymıyor,yatak ızgaraya dönüşmüyor,hava sabahın köründe aydınlanmıyor sonra eee bu kadar şimdilik.

      4.Blogunun ismini nasıl seçtin?
Lise sonda,arkadaşımla dersaneye giderken onun mp4de (nedense belirtmek istedim o zamanlar mp4 benim için çok futuristikti.) Miyavi'nin şarkılarını dinlerdik.Ve Miyavi ne zaman böğürse benim içim erirdi. "Bir melek böyle böğürürdü heralde."diye düşünmüştüm ve bir sene sonra blogu açtığımda hala Miyavi hayranı olduğumdan onun en sevdiğim yanını bloguma isim olarak koydum.Bu da böyle bir anıdır.

    5 Çocukluğundan kalma en sevdiğin hatıran ne?
6 yaşımda kendi adımı kıytırık bir deftere yazmayı başarıp buna delice sevinip ablama ve anneme göstermem.Nedense aklıma şimdi geldi.

   6.Eğer bir kitap yazacak olsaydın türü ne olurdu?
Lisede sadece vampirlerle ilgili yazıyordum.Şimdi ise distopik fantastik diyebiliriz sanırım.

    7.Keşke ben de içinde olsaydım dediğin bir kitap var mı? Varsa hangi karakter olmak isterdin ve neden?
Her zaman Hogwarst'a okumak istedim.Ama Harry Potter dünyasında olmak istemezdim daha çok Yürüyen Şato'nun içinde olmak isterdim ve Calcifer olmak isterdim.Çünkü o koca şatotunun tüm iradesi bende olurdu (amaleliğin yumuşak versiyonu) İkinci olarak ise,Dedektif kurukafa serisinde olmak isterdim.karakter önemsiz çünkü hepsi süper.

     8.Arkadaşlarınla/ailenle oynamayı en sevdiğin kutu oyunu ne?
Tabu.

    9.En sevdiğin çocuk masalı ne?
Ne yazık ki yok.

    10.Fiziksel yaşından daha küçük/daha büyük olduğunu düşünüyor musun? Eğer öyleyse sence kaç yaşındasın?
Ruhun yaşı olduğunu düşünmüyorum.Olgunluk veya çocukluk kiminle ve nerede olduğuna göre değişiyor.

     11.Sence bir insanı güzel yapan nedir?
Suratı.Ve sadeliği ve o sadeliğin içinde göze batacak bir kusuru olmalı.Mesela narin yüzlü,biçimli dudaklı ve ceylan gözlü bir kızın eğer kemikli bir burnu varsa o kız çok güzeldir benim için,aynısı erkek içinde geçerli.

Ve hakkımda 11 gerçek de mimin bir parçası:


1.İki sene öncesine kadar pipetler tüm hayal dünyamın ve sohbetlerimin ana konusuydu.

2.Altıncı sınıftan beri aralıksız sivilceliyim.(yaş olmuş 22)

3.Çocukluğumdan beri domatesli pilava bayılırım.

4.Televizyonu sevmem.

5.Ojelerim tırnaklarımda ucubik görünene kadar bekletirim sonra psikopat gibi kalanını Ankaray'da kazırım. (yalnız değilsin Su birikintisi.)

6.Nedense her zaman Johnny Depp ile çok iyi anlaşacağımı düşünmüşümdür.

7.Bazı insanlara saniyesinde uyuz olurum ve kin güderim.

8.Hala ingilizce ayları bilmiyorum ve öğrenmek için çaba sarf etmiyorum.Bir de bunu övünürcesine buraya yazıyorum.Cıkcıkcık.

9.Bazen anlamasam da fazla teknik metinleri okuyorum çünkü fikrimce bilinçaltım hepsini depoluyor ve birgün kafamı bir yere çarpıp beynimin kullanılmyan bir kısmı aktive olacak ve süper sofistike biri olacağım.Şimdiden yatırım yapıyorum.

10.Bir bebem olsa her anne gibi onu kendime benzetmeye çalışırım ve istediğim gibi olsun isterim.

11.İki sene öncesine kadar bıyık ve sakal fazlasıyla gereksiz uzun saç ölümüne mühimdi.Nereden nereye.

Çok egoistçe davranıp mimi burada kesiyorum.Kendi soruları ve mimlediğim kişileri sonraya bırakkıyorum.