15 Mart 2013 Cuma

"Ahahahaha."demek istiyorum. "Ne bekliyordun ki?"demek istiyorum. "Üç beş kişi kıçını kaldırdı diye kendini bir bok mu sandın?"demek istiyorum. "Koca marka seni hemen kabul eder mi sandın moron?"demek istiyorum. "Bir de bu yüzden onları kötülemen ne kadar saçma farkında mısın?Belli ki değilsin."demek istiyorum. "Mal."demek istyorum.En çok da "Moron."demek istiyorum.

Neyse ki bunları kendime söylemiyorum. o yüzden;

"Ahahahaha."demek istiyorum. "Avucunu yalarsın."demek istiyorum. "Sözde artistik isimlerle ve dandik pop rpck müzikleri övmekle bir bok olamazsın tabii."demek istiyorum. "Ay ne güzel oldu sana böyle." demek istiyorum. "Senin bu şekilde göte gelmen beni nasıl mutlu etti bilemezsin."demek istiyorum. "Çünkü ben bu anı aylar önce görmüştüm.Ve farkındalığım senden bin kat fazlaydı."demek istiyorum.

O yüzden güzel bir şarkı açıyorum kendime,belli ki açamıyorum,aklıma gelmiyor,neyse.

Hiç yorum yok: