10 Mart 2013 Pazar

Daises are only for hippies



Blog artık The Crow etkisini kaybetti.O yüzden yine yeniledim.

Demek ki aslında saçlarımı kesmek istiyorum ama yemiyor.

Bir saattir blog tasarladığımdan istediğim girişi yapamadım.O yüzden hemen  Google amca'nın bana kazandırdığı pek saygıdeğer bir bayandan güzel bir şarkı çakıyorum yeni tasarım onuruna.

 Bir insanın sesi konuşurken ve şarkı söylerken bu kadar değişir.

4 sene sonra tekrar dersane bebesi olmak çok yorucu imiş.Ama ilk hafta aldığımız tüm setleri kucaklayıp dolaba zulalamamak çok hoş bir histi.Yine de ikinci öğretim öğrencisine yapılacak en büyük kötülüklerden biri dersi 9 da başlatmaktır.

Dersane başladıktan sonra 4 senedir bitmeyen uç kutum(tembelliğimin cismani hali gibiydi kendisi) üç haftada bitti.Sanki uçlu kaleme uç gerekmiyormuş gibi sürekli uç almayı unutuyorum.

9 saat ders gördükten sonra nöronlarımda aşırı artış olduğundan biyolojik dengem çöküyor.Bedenim resmen aşırı doğum artışı yaşanan ve yasak göçmenlerle dolmuş taşmış bir ülke gibi.

Frida'nın hem filmini izleyip hem de kurgusal biyografisi okuyunca neredeyse Frida kusacaktım.

Vay be yine yazcaak birşeyim yokmuş.Halbuki nasssıl da hevesle gelmiştim.Yazık.

kendi ütopik adamı(bana ait olan ADA) kurabilmem için piyangonun çıkması lazım.Çünkü işinin en iyisi beyin yıkayıcılara,soyumun 15 kuşağına yetecek harcamalara ve 3. Dünya Savaşı çıkarsa kendileri koruyacak savunma mekanizmaları almaları gerekcek ama işte önce para,herşey para laa.


Body Words'teki her şey bana yapay gibi gözüktüğünden pek etkilenmedim de tırnaklar harbiden iğrençti.

şimdide anime figürleri sergisine gidecem.Bir blogta okuduğuma göre pek iyi değilmiş ama beleş olduğundan her türlü gidilir.

Sanırsam bu kadar.

2 yorum:

Şizofren Ninja dedi ki...

Yeni şablonunu güle güle kullan. İlk başta alışamadım ama bu da güzel olmuş böyle siyah beyaz.
Dersane konusunda da geçmiş olsun. Umarım ben bu yorumu yazana kadar senin beyin sağlığın yerine gelmiştir.
Body Worlds'e 2 yıldır üşenip gidemedim. Ben göremeden kadavralar çürür diye korkuyorum. Gerçi kataloglarda hep uhuyla yapıştırılmış ölüler gibi göründü gözüme. Muhtemelen gelecekte gidebilirsem ben de pek hayran kalmam.
Şarkıyı dinleyemedim. Nedense yüklenmedi. İnternetimin ciddi sorunları var, üzgünüm. D:

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Şablonu beğendiğine sevindim,u aralar beynim sulandığından İntikam Kız modunda "oh yeah,papatyalar,baloncuklar ve haydi hep kucaklaşalım."moduna girdim,Muhtemelen dersanem bitince yine eskisi gibi The Crow halime dönerim.
Body Worlds'de bayılanlar bile olmuş.Öyle etkili değil ama kendini bedeninin her ayrıntını görmek ve ölünce neye benzeyeceğini bilmek çok etkileyiciydi.Yani yine sen kendi kendini etkilemiş oluyorsun.