26 Mart 2013 Salı

Öylesine Bıdı Bıdı

Beş şıklı sorular çözmekten açık uçlu sorulara kafa yoramayan bir hale geldiğimi fark edince dedim ben artık yazayım yahu.(aslında yaw sondaki ünlem)

Haftalardır unuttuğum bir bilgiyi şimdi veriyorum.
Bir fizik dehasının ürünü olarak tanımladığımız ve nasıl bu kadar hafif olabilir ki diye kafa patlattığımız sevgili gıpta extra hafif defter.Yaw cidden kocaman defter naasııı hafif nassssı hafif.

Canım, Dedektif Kurukafa okumak istiyor.Zaten Şizofren Ninja okumuş bitirmiş bir de üstüne sollamış,resmen boynuz kulağı geçti durumu yapmış ben daha kitapçılara bile gidemiyorumT_T.En azından aramızdan biri okumuş bulunmakta,buna seviniyorum.

Hastaneden çıkarken kuulluk yapacam diye çantamı kapıya sıkıştırmam ve atkımı yine kuulluk yapacam diye tek elle atmam sonucunda elimdei poşeti omzumun üstüden arkama atmam ve en kötüsü bunlara tepki olarak 5 yaşında kızlar gibi şaşkınlıkla minik çığlıklar atmam unutulamaz.


Bilinçakışımda bir baktım Robert Pattirson mıdır nedir onu düşünüyorum. "Okulda ona benzeyen biri var ama tırtı yok çünkü robertın tırtı yok halbuki ne çok severdim seni Cedric iken Cedric oldun ama Edward olamadın robert yok.Cedric oldun ama adam olamadın robert."diye diye dikildim ankarayda.

Ders kitabı alacam diye girdiğim yerden  sepette 8 ve 3 liraya bulduğum roman ve Yaratıcı Drama kitabıyla çıkkınca tabiisi parmak uçlarımın üstünde yürüdüm.

Aslında buraya yazmayı planladıklarım yazdıklarımdan daha iyi oluyor ama işte,

Ben hala istiyorum ki Avatar olayım (mavilerden değil)Hava bükeyim,su bükeyim,toprak bükeyim,ateş bükeyim,kan bükeyim,kum bükeyim,metal bükeyim falan böyle iste,ama bu da olmuyor.

Mp3 de dinlerken metroda çılgınca dans etme istediği uyandıran şarkı ile veda ediyorum.Cidden,bir an kendimi tutmasaydım çok pis koyverip kopacaktım.



3 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=od8UcBUTCRg

Adsız dedi ki...

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalGaleriHaber&ArticleID=1127604&CategoryID=81&HaberPage=1

oha olaya bak.
gideceğim yerler listesine ekledim burayı ehehe

Adsız dedi ki...

http://vimeo.com/58912692