15 Mart 2013 Cuma

Pikaçu

Sevgili blogtaşlar ve Pipet Dostu (you see me) ve  diğerleri,

Pikaçu'yu yakından görüp aynı karede olmak ne yazık ki pek de Pokemon dünyasına girmek gibi değildi.Çünkü Anime figürleri sergisi cidden dandik bir sergiydi.O yüzden bu sergiyi ayarlayanlara binlerce teşekkürler,neden,çünkü bedava idi.Bir de üstüne para verseydim çok pis hayalkırıklığı yaşardım.

Ankara'da  yine çok pis bir toz fırtınası olacak galiba.Ona dayanamamışken çölde fırtınaya tutulsam...

Stajdaki öğrencilerin biz sınıfa girer girmez suratlarını asıp envai çeşit homurtu çıkarması cidden süperdi.Bu deneyim bir daha yaşanamaz.

Vay be yine yazcak bişey yok.İyice bomboş olmuş beynim.T_T

Bu haftanın en müthiş olaylarını sıralarsak;

1.Burger King'te tüm kasalar bozulmuşken bekleyip bana servis yapılması ve katta sadece benim tıkınmam.

2.Emekli olmuş bir hocamızın geri dönüşüm kutusuna atılmış değerli kitaplarını didk didik edip ilgi çekenleri kucaklayıp hedie gibi sıfına çıkmak

3.Deri ceket sezonu açıldı.

4.Stajda 'Small Sentence' dedim (ki ben rüyasında çok cazgır bir zenci bayanı ingilizce seslendiren biriyim.)

5.Galiba snavlarda çakozlıcam.mohmohmoh

6.Bir haftada paramı bitirdim.

7.Tüm özelimi buraya döktüğümden kendimden utanıyorum.

8.Kendimden utanmama rağmen hala devam ediyorum çünkü bırakırsam yemek yiyeceğim ama yemek istemiyorum yemekten sonra da ders çalışmam gerek ama istemiyorum vay be resmen 15 yaşıma geri döndüm Allah'ım ben ne zaman büyüyeceğim?

9.Freud'u daha bir sevdim ben yaa.Süper adam.

10.Ona tamamlayayım da öyle bitireyim.




(Yağmur yağsa da rahatlasak.)
(Parantez Adam,özledim seni)

Hiç yorum yok: