15 Mart 2013 Cuma

Yaşasın can sıkıntısı

Yaşasın can sıkıntısı ve sabahtan akşama kadar abur cubur yemek,yatakta pinekleyerek ömrü tüketmek,sinirini paylaşıp daha da sinirlenmek,beklemek her zaman,hatta geç kalmak için uğraşırken bile yine bekleyen olmak,ohoooo hem de nasıl beklemek,bir de öğrencim olsun istediğim hatta keşke kardeşim olsun istediğim insanların yüzlerini görememek

Ve bu akşam beni terk eden takipçi,kimin gittiğini bile fark edemedim doğal olarak,neden gittin çok merak ettim ama.Yoruma yazaydın keşke.

idolü karınca olan ağustos böceği.

Ve içimdeki kolsuz çinli kadın.

Su içmek için bile üşenmek.

Hayatın avuçlarında doldurmaktansa akıp gitmesine izin vermek.

Ve dünyadaki en sağlam yer iki kol iken boşlukta ileri geri sallanmak.

Bak bunların aynısı Plath da yazdı.Sadece depresyonda olan bir kadına neden hayran olunur ki?

Önemli olan sağlıklıyken yazabilmek.Al işte,ben de yazıyorum şimdi.

İçimde biriken küfür fırtınası sağanak olarak yağacak,ama çirkinleşeyeceğim o zaman da, değil mi?

Türdeşinden nefret edenler size haksızsınız diyebilir miyim?

Hiç yorum yok: