20 Haziran 2013 Perşembe

Nöronlara kuvvet!


Bazen öfkemi yazıya kanalize etmeyi bırakıp millete direk kafa göz dalmayı çok istiyorum ama olmuyor,olamıyor.

"Nerde çokluk,orda bokluk." lafı yıllardır hayat felsefem olsa da bugün bir kez daha(belki de milyonuncu defa)  anladıım ki insanlar çekilmiyor.

İki buçuk haftadır gelişen olaylarda tanımasam da sempati beslediğim çok insan oldu,umutlandım da hala da takdir ediyorum ama bazılarının moronluk genine işlemiş.

En üzücü olanı ki bunu yeni mezun olmuş bir eğitimci olarak söylüyorum,üniversiteden mezun olan insanlar eğitimli değil.Öğrenim görmüşler,eşşek gibi oturmuşlar sayfalarca yazı ezberlemişler yada onu bile yapmadan iş hayatına atılacaklar. Ama adamlar yemin ediyorum eğitimsiz.Kimi suçlayacağız acaba?Parmakla gösterebileceğimiz biri olsa keşke de ona küfür edebilsek.Yok ama.Çoğu DÖL İSRAFI.(ehehehe)

Toplumun çöküşünü benim fikrimce en küçük insani olaylardan anlarsın.Sandalyeni düzeltmek gibi, durakta sıraya girmek gibi, kapıyı çalarak odaya girmek gibi. Her şey küçük adımlarla ilerler,sonucu büyük olur. En küçük şeyleri mazur görerek psikopatlara, tecavüzcülere,diktatörlere zemin hazırladık.

Sabretmek asil bir erdem ve önemi yadsınamaz ama sabretmekle göz yummayı birbirinden ayırmayı artık öğrenmemiz gerekiyor.

Tabii bir de karşındakinin insan olması lazım ki senin söylebildiklerini anlayabilsin.Çoğu mankafa olduğundan söylediklerin onun kafasına çarpıp hızla atmosferde paramparça oluyor.

Aynı bokta yuvarlanıp duruyoruz.Tek dileğim bu malların ivedikle kendilerine gelip adam olması.Sonuçta cidden beyin bedava lan.Malsınız oğlum,niye kullanmıyorsunuz. Göt büyütmekten kıçınız dümdüz oluyor, nöron sayınız ise asgari düzeyde.Yazık.

İnsan olamıyorsanız da umarım üreyemezsiniz.Başka açılardan bakınca milli nüfusun fazla olması daha iyi sonuçlar doğuracakmış gibi duruyorsa da siktir edin bu düşünceyi insan kalitesi sıfır altına inerken parazitten başka nesiniz ki?

Hayatın o kadar çok boyutu var ki hangisine odaklanacağını şaşırıyor insan,haklısınız. Ama gerizekalılıktan zaman ayırırsanız eminim ki etrafta katlanılabilir insan sayısı daha çok olacaktır.

Sırf muhalefet olmak için muhalefet olan şekilciler de bu kategoriye giriyor tabii ki.

Benim gidip edimbilim çalışmam gerekirken bizi sinir hastası ediyorsunuz burada.

Allah'ım nolursun şu idiotların nöronları güç kuvvet ver,onlar cahil,sen yardım et bize.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

http://i.imgur.com/UCFHChj.jpg
çin malının da böylesini görmedim. kıllı çorap.

ayrıca yazdıklarında sanki rap şarkı sözü gibi. altta bir beat olsa okunup bestelenebilir. çalabilirler benden söylemesi :P

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Çalamazlar ki.Tarihi ile kayıt ediyor blog gönderileri.Dava açar son kuruşlarına kadar sömürürüm onları.Mohmohmoh.
Kıllı çorap da iğrenç.

Adsız dedi ki...

evet