21 Temmuz 2013 Pazar

İdolüm Buttercup idi.


Turkcell insanları çıldırtmaya ant içmiş galiba.Tarifeleriyle,Vınn'ınla süpersin.Çekim kuvvetin ise akıl almaz.

Ciğerlerim yine ıslık çalmaya başladı.Kitaplardaki sürekli burnu akan karakterlere döndüm. Astım,sinüzit,beş numara miyop, 13 yaşından beri sivilce ve sürekli kambur dolaşma.Ben o karakterlerin bedenlenmiş haliyim.

Bugün yüzde yüz amelelik yaptım.Vay,dedim,iş yapmak aslında güzelmiş,dedim.Ama,dedim,yarım saat yapınca söylemesi kolay.Fark ettim ki ben aslında kas gücünü de seven biriyim.Hem üşengeç hem sportif olunamıyor ne yazık ki.

Amelelik yaparken iç sesim daha komikti.

Bacak kadar yiğenim bile bana trip attı.

Pipet Dostu dökülen saçlarım kadar değerli.

Bir dökülen saç,bir de paketinin içinde paramparça olan dorduma.

Tüm gün toz toprağın içinde,mermerin üstünde saatlerce otur sıkılma,gel bir neti aç sıkıntıdan canın çıksın.Olacak iş değil.Ama oldu işte.

Çalışınca oluyor.

Böyle olsun istememiştim,inanın.

Hiç yorum yok: