27 Temmuz 2013 Cumartesi

Mirimoru mirimoru


Birinci dereceden akrabam "Kitap niye okuyorsun?Filmi çıkınca izlersin."dedi.O arada 4 yaşındaki çocuk bana seslendi,döndüm çocukla ilgilendim.Çünkü onla ilgilenmek daha mantıklıydı.

Canım sıkılınca ingilizce konuşmaya başladığımı fark ettim.Keşke üj bej dil daha bileydim de can sıkıntımı daha kolay dindirebileydim.

Can sıkıntısı,can acısını gibi dindirilmeli evet.

Şimdi beni iki kurum iş görüşmesi için çağırınca  "ben artık iş kadınıyım"modları havada uçuşuyor resmen ama iş görüşmelerine hep babamla giderek bu imajı yerle bir ediyorum.Aynen birinci dereceden akrabamın dediği gibi; "Velisiyle gidiyor." (çok gülüyorum (T.T))

Aşırı simetrik eviminzin içinde dolaşırken bazen kendimi Sims'teymişim gibi hissediyorum.Belki de bunun nedeni bizim evin Sims'te yaptığım evlere benzemesi.Vay anasını,bak burada çözdüm olayı.

Bir ingilizce öğretmeni olarak gramer anlatmak istemiyorum,öğrenciler de dinlemek istemiyor. Biz hep geyik yapcaz bence.

Kendimi yerden yere vurarak söylüyorum ki ben hala yazmıyorum.Bunu şimdiden oluşan okur kitleme bir eziyet olarak görüyorum ve üzülüyorum. Ama okur kitlem bir günde okunan kitap bir yılda yazılıyor,biliyosunuz değil mi?

Bu konuda en çok Derek Landy'ye üzülüyorum.Adam bir senede 800 sayfa falan yazıyor ki bunun rewrite olayı falan var.Ben iki günde bitiriyorum kitabı. Adamın 365 günlük emeğini, terini en fazla 20 saatte yok ediyorum. Biyane acoşi( yazılışını bilmiyorum,araştırmayacağım.)

Hayvanseverlere toptan kıl olmaya başladım.Sevmek haricinde bir bok yapıyorlar da benim mi haberim olmuyor acaba?Hayvanlar sadece kedi ve köpekten de oluşmuyor.Hayvanlar sadece sokakta eziyet görmüyor.Bunun o çok övülen hayvanat bahçeleri,petshopları var. Bir kere onları bu kadar severken para karşılığında satılıp alınması nedir?Direk mal konumuna koyuluyor.Hayvanat BAHÇE'lerinde çitlerin etrafına hapsediliyor üç beş insan görecek diye.Süs mü lan bunlar?Godoşlukta ayrı ayrı seviyelerde geziniyorsunuz.

Boğa da hayvan,matadorlar da.Onları izlemeye giden şakşakcılar da.

Devam edeceğim,konu bulayım.

Bu kadarmış.





2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://24.media.tumblr.com/8e85fb9ce93cb60f47a066374cf0c812/tumblr_mi2udk03FP1qhnhbno1_400.gif


Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=tJr7meh2PEw#t=6m24s