31 Temmuz 2013 Çarşamba

pure shit


*Ana dilden başka bir lisanda küfür edince sanki gücünü kaybediyormuş gibi ama ayrı bir tatmin de vermiyor değil.

*Beni sabahın dokuzunda ayağına çağırmışsın,mülakat yapcağını haber vermemişsin, daha "strong sides" diyemiyosun, "intern" ne demek bilmiyosun bana GTM'in açılımı ne diyosun sonra kalkıp "Tutuk"diyosun sen bana,siktir git lan godoş.

*Şu aralar hayatıma renk katan tek şey araba sürmeyi öğrenmek.Her zaman dediğim gibi insan kendini tanımalı.Hız yapacağımı biliyodum ve daha şimdiden yapamaya başladım.Övünelecek birşey değil bu.Sinirden dikiilen saçlarımla trafik canavarına daha çok benziyorum.

*Son cümleyi silecektim ama sanki daha önce hiç saçmalamamışım da şimdi bu bir fark yaratacakmış gibi duyumsadım birden ama bıraktım çünkü ben uzun zamandır saçmalıyorum.

*Bir ara bir blogger Sineklerin Tanrısı'nı kötülemişti.İyi ki silmişim onu.Silmekle kalmayıp yırtılıp atılmalıydı aslında.

*Ben de isterdim babadan para kalsın, ada alayıp sonra sırf yatayım.Ama ada alsam "Neden ada aldın?"derler, "Bu nasıl ada?"derler. "Bu adada nasıl yaşayacasın.Sen yapamazsın."derler sonra gider benim yerime ada alırlar.

*Bazen dertleri ben kendim mi ediniyorum acaba,hani sırf sinirlencek birşeyim olsun,açıkta kalmayayım diye mi yapıyorum acaba diye çok düşünüyorum.Hani o kadar moron diye aşağıladığım insanlar normaldi de bir tek ben mi morondum yoksa diye ok kafa yoruyorum bu aralar.

*Zaten oturduğumuz yerde internet sistemi de kurulmamış.Burada ne var ki zaten?Üç bakkal bir de Bim. Bir de deniz gözüküyor.Sözde lüks.daha internet yok be. Kaldım yine Vınn'a.lanet gibi..

*Dediğim her şey bir dipnotmuşçasına yıldız koymaya karar verdim.

*Neyse.

Hiç yorum yok: