31 Ağustos 2013 Cumartesi


*Tanıdığın tanıdığı televizyona çıkınca nedense ben havalanıyorum.Yolum yol değil.

*Yabancılarla veya az samimi olduğum insanlarla konuşurken sesim bir kalınlaşıyor bir bas çıkıyor inanamıyorum.Bir kuuluk akıyor ki üstümden,kalın sesimle dövüyorum onları.

* "Öğretmen,öğrenciyi bilgisiyle dövmeli"dedi disiplin konusuna yorum yapan bir hocamız. "Nöronlara kuvvet."diyemedim.

*Yine yazacak birşey yok gibi ama bulunur.

*Çevirinin bir ömür törpüsü olarak çok başarılı bir iş çıkardığını belirtmek isterim.Ayrıca güçlü özelliklerinden biri de insanın peşini bırakmaması.Bir nevi kurt adam.

* 'İnsan' denize,havuza girip fotosunu çekip,bu fotoyu allayıp pullayarak neden facebook'una koyar?Yanlış yöne doğru evrimleşiyoruz.Silkelenin kendinize gelin!

*İş ortamında yeni gelin gibi hissettiğimden işlere balıklama atlıyorum ama bir iki aya kalmaz gerçek yüzümü,üşengeçliğimi, tüm kötü yanlarımı görecekler ve müthiş bir hayal kırıklığına uğrayacaklar.

*Şimdi böyle bir hümanist, eğlenceli, anlaşıyla eğitim diyorlar ama gerekirse baba baba GTM dayayacağım.Boru gibi gramer vereyeceğim. Küçük elflerle vedalaşsınlar.Ahahahahah.

*Benim çoktan yazıp söylediklerimi popi insanlar aylar sonra söyleyip dönüt alınca "Yaaaa"diyorum. "Bir siktir git."

*Okuduğum onca manganın isimlerini unutarak ayrı bir başarıya imza attım.Aahahahah.Çok mutluyum.

*Mutsuzluğun beni çirkinleştirdiğini fark ettim.Aynaya her bakışımda muazzam bir tatminsizlik hissediyorum. Beni meğer Ankara(m) birşeye benzetmiş.Burada tam bir tipoş oluyorum.

*Arkadaşsızlık ÇOK koyuyor.

*Bunlar hep sosyolojik bilgi.

Pipetler diyarında tüm pipetler ortadan yok olmuş.Sadece Pipet Kralı ve Pipetiçe kalmış.Ancak onlar da çıkan kum fırtınasında diyarın iki ucuna sürüklenmiş.Birbirlerini bulmaları ve pipetlerine kavuşmaları için kola fabrikalarını yıkmaları gerekiyormuş.Ama asit adamlar Kral'a ve Pipetiçe'ye süikast düzenmelemişler.Kral ve Pipetiçe ne olduğunu anlamadan,daha kum fırtınası yeni dinmişken,ikisininde kirpiklerinde kum tanecikleri asılıyken Asit Adam'lar onları yakalayıp hapsetmiş.Asit havuzunun üstünde sallandırmış.Asit Adamların amacı pipet yapımını öğrenmekmiş.Pipet Kralı "Beni eritseniz de söylemem."demiş.Pipetiçe de "Beni yaksanız da ağzımdan laf alamazsınız."demiş.Asit adamlar üstlerine biberli asit sıkmış. Ve bu uyduruk hikayeyi yazan kişi sıkıldığı için burada bırakmış.





2 yorum:

Adsız dedi ki...

hehehe çocuklara pipet hikayeleri yazsan meşhur olursun ha!

azimle sıçan mermeri delermiş derler. senden en kraliçe pipet öğretmen olacak; ben gördüm, biliyorum.

fighting!!!

kim-olduğumu-biliyom-ben ;)

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Aahahaha,bir cümle bile yazamıyorum artık.ahahaha.içimde minik elfler koşuşturuyor.

Yine de yorumun için saol.

Hiç sanmazdın ama ışık hızıyla GTM fanatikliğine doğru gidiyorum.

fighting!!!!

Ankara'yı öp benim yerime,sarıl,yüzünü sür falan.