16 Ağustos 2013 Cuma

We are badasses!!!!

Twitter'a yazacaklarımı buraya yazacağım.Seni daha çok seviyom Blog.

En yeni gelişme olarak artık Örtmen Hanım oldum.Daha fazla yorum yok.

5-6 gündür tatilde idik,eskiden denize girince sivilcelerim söner,hatta neredeyse tamamen iyileşirdi.Bu sefer deniz-aburcubur oranını ayarlamadım.Daha çok sivilce ile geri döndüm.Ahahahah,yaşasın.

Farkında olmadan yaptığım bir şeyi fark ettim.Ben kendi zümremi oluşturmuşum resmen.Special Thanks bölümünde yazacağım 4 kişi  var.Çekirdek kadrom var.Şimdiden açıklıyorum.Pipet Dostu,F.Z.S.,Kim-Olduğunu-Bilmiyonuz-Siz ve kendisi de kabul ederse Şizofren Ninja.Biz artık Tim Burton-Johnny Depp-Helena Carter üçlüsü gibi takılacağız.Şizofren Ninja da kabul ederse dörtlü olcaz.

Yazacaklarım bu kadar olamaz.

Artık akrabalarımı aşağılarken onlar hakkında derece olarak bahsediyorum,bilmem fark ettiniz mi.En güzeli bu imiş.Onlara lakap bile takmıyorum o şekil yani.Göbek derecesini söylüyorum.

Üniversite döneminde içli dışlı olduğum toplu taşıma araçlardında level atlayıp okul servisine geçtim yine.Ama bu sefer örtmen olarak.Her daim kıçımı yerleştircek bir koltuğum olacak ama ben hümanist bir hocayım,ayakta giderim ben.

Size sosyolojik bir bilgi olarak söylüyorum ki lisedeyken servis hayatım cehennem gibiydi.Şimdi olsa o servisin pencerelerini açar,rüzgarda klip çekiyormuş gibi yaparım.nereden nereye.

4 sene içinde aldığım tüm kıyafetleri düşünüyorum da onları giycek yerim kalmadı T.TOkula giderken kullanabiiyodum da şimdi yalan oldu hepsi,benim İstanbul'da sürekli bir etkinlik bulmam lazım,dışarı çıkmam lazım.

Vaay,amma sıkıcı oldu bu yazı ama kaç gündür yazmak istiyorum,bari komikli birkaç resim serpiştiririm birşeye benzer.

Farkındayım ki benim bu yazdıklarımı yine Çekirdek Kümemden başka kimse okumuyor,osssun böyle de çok güzel.

Türkçe pop zehirlenmesi yaşıyorum.Başımı yastığa koyduğum an Soner Karadayı mı kimdi o,onun şarkısı dönmeye başlıyor kafamda.
Şimdi size güzel bir şarkı koyayım.
Klibi ben böyle hatırlamasam da şarkıya gereken değeri verelim lütfen,bir ara hislerimin tercümanıydı.

komikli resmim yok.




6 yorum:

Şizofren Ninja dedi ki...

Deniz veya havuza girince benim de dizlerimdeki acayip beremsi şeyler mucizevi bir şekilde geçiyordu.
İşin de hayırlı olsun ama bence sen o giysileri alıştıra alıştıra giyersin okulda da. Ne bileyim. Tshirtlerle başla deriye dön falan ._. En son öğretmenlere de serbest olmuştu kıyafet diye biliyorum ben. (Ya da bizim tarihçi çok anarşik bir kişiliğe sahipti ve okula kotla geliyordu.(Ya da sene sonu olduğundan bilmiyorum.))
Şarkının orjinalinin bu olduğunu bilmiyordum ama saatlerdir bilgisayarın karşısında oturup salak salak şeyler izleyip dinlediğimden şarkıdaki ıptıslı bas efekti kafamı şişirdi. Yine de amca çok güzel kıç sallıyor. Ve kendilerini bağlayıp dönmeleri de çoğoş.
Çekirdek kadrona girmeyi tabii ki büyük bir onurla kabul ederim de şu sıralar çok donuğum. Hayalet eleman kontenjanını ancak doldururum -o-"

Adsız dedi ki...

Ben f.z.s.Çekirdek kadronda olduğum için çok mutluyom:) öğretmen mi oldun seeeeeennn, gözlerim dolu dolu ; ( bir annenin çocuğunun mürüvetini gördüğünde hissettikleriyle eşdeğerdir şu an hislerim:) tıpkı yazdıkların gibi kıyafetlerinin de bir tarzı var, staja giderken giydiklerini bildiğim için çok rahat söylüyorum ki sen tarzını her yerde konuşturursun, öğretmen olsan bile:) seni seviyorum bebek :-*

nevrotik dedi ki...

Öğretmenliğin hayırlı olsuun^.^ Çılgın cici bir öğretmen olacaksın ve bence öğrencilerin seni çok sevecek^^ Sivilceler için de en doğal yöntem sanırım gül suyu, evet kokusu kötü ama her gece yatarken gül suyu sürüp yatarsan, oldukça iyi gelecektir^^

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Pek sayğıdeğer Şizofren Ninja,
taktiğini uyğulamaya çalışacağım.Önce ortam yoklaması yapcam.Sonra sapıtırım.
O şarkıyı paylaştıktan sonra grula ilgili araştırma yaptım ve solistin neden öyle çok güzel kıvırdığını öğrendim.O.O Çok güzel bir kadın olmuş.Cidden güzel olmuş ama.
Çekirdek kadromda yapcak çok bişey yok aslında.Sadece yazdıklarımı okuyup ölümüne eleştirmen yeterli.Kabul ettiğin için de çok teşekkürler.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Sevgili Betty Boogillerden F.Z.S..
Sen zaten hep çekirdek kadrodaydın da ben daha yeni fark ettim öyle bir kadrom olduğunu.

Araşalım da öyle konuşalım.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Nevrotik; yorumun için teşekkürler.^_^

Umarım düşündüğün gibi geçer öğretmenliğim.

Sivilcelere iyi gelen çok şey var da benim üşengeçliğime çare yok.

Gül suyunu da denerim.Teşekkürler.