6 Ağustos 2013 Salı

Web killed the T.V.


Annem birlikte televizyon izleyince sosyalleşeceğimi sanıyor.Thank you very much.

Sadece tek kolumun amele yanığı olması ile Amele yanıklığında yeni bir boyuta geçtim.

Bazıları bilişim ortamlarında ayar çekmeye çalışıyor ya nasssı komik oluyor,yani tamam ben de çok yapıyorum da bunların olayı çok komik yav. "Biz sizden önce vardık,siz bla blayı sevmeden önce biz seviyoduk, biiiiiiz tumblr kızlarıyız." La bi git ya.Bi git.

Bir de tüm ilişkisini bilişim ortamlarına yayan var.Şuan birinin sevgilisinin evli çıktığını ve ondan ayrıldığını biliyorum. Neden biliyorum?Bilmek zorunda mıyım?Tabii ki  benim onu takip etmeme gibi bir hakkım var ama neden yani,onu açıklasın bana.Eskiden günlüklere neyin yazılırdı bu olaylar.Annenden-kızkardeşlerden ölümüne saklanırdı yine de yazılırdı,şimdi suratını,adını bilmediğin insan senin özelini biliyor.Azcık kendine gel,bir silkelen lan,özelin olsun,sapıtma.Hayret bişey.

Eskiden yazılarımı süslesin diye ilintili resim de koyardım da iyice savsakladım o işleri  ben.Hiç de çekici gözükmüyor farkındayım.İstemeyen okumaz zaten arkadaşım.Aslında başka birşey diyecektim de gitti konu.

Sürücü kursum bitti,arabada giderken yanımızdan bisikletli geçti. "Vay"dedim. "Koca arabayı öğren,hala bisiklet süreme.Ayrı luzırsın."dedim.Aslında çok üzüldüm.Ben bisiklet sürmeyi bilmiyorum.Bunu size sosyolojik bir bilgi olarak söylüyorum.E5 kenarında eviniz olursa ne mahalle ne sokak oyunları ne de bisiklet,silin bunları sadece barbie ve evcilik var.Kafa yapısı ona göre şekilleniyor.Spor falan yalan.Tek yararı hayalgücü.Bunlar hep sosyolojik bilgi.Yoksa özelimi paylaştığımdan değil.

Şimdi bu "Çok bilinçlendik"dönemlerinde yazdıklarını okumaktan hoşlandığım bir insan dedi ki "Gideyim de ortamı sakinleştireyim.Ben ortama barış götürüyorum." Ya bir siktir git lan.Yeminle...Adamın hayatında ilk defa anlamlı birşey vuku buldu diye yapıştı kaldı konuya.Kararlılık desen değil,baya başka işi olmadığından amaç edindi.Çok üzüldüm.Onu da kaybettik.

Oturarak dinleyeceğimiz rock konserine bir tek üniversite birinci sınıfta katıldım,zaten daha önce hiç konserde bulunmamışım.İyi ki koltuklar vardı,ayakta olsaydım çok gerilirdim.İkinci konserimde ayaktaydım,ve zıplama hissiyatıyla dolup sadece parmakuçlarıma yükselip kalktım.Koltuk güzeldir.Konserlerde koltuk olsun.Çıldırmak isteyen arkada bir yerde çıldırsın.

Başka birşey var mı bi düşüneyim.

FUCK THE VINN

Yaşadığım kentte sadece tek bir esnaf ile kanka oldum gibi.O da 8 sene içinde anca oldu.Ben hiç halk insanı değilim sanırım T.T

8 senede anca kanka olmaya başladığımız abi bana beleş iki dergi verince nasıl uçarak geldim tahmin edemezsiniz.Eve gelince birinin zaten beleş olduğunu öğrensem de olsun,çok mutluydum ben.

12 sonra şemsiye ile dışarda gezince bana tip tip bakıyorlar.Onlara  bir şiir yazdım.

Şemsiyem var diye bana tip tip bakıyorlardı
Halbuki güneşin altında kavrulan onlardı.
farkında değillerdi hiç
asıl onlar luzırdı.


Kişisel gölgem var lan,benden daha başka kim kuul çarşıda,bi söyle.Kişisel gölge diyorum.

En yukardaki amele yanığı araba sürerken oldu,ona yapcak bişey yok.

Ve ilk görüşte kankalığın şerefine sana gelsin Kim-Olduğunu-Biliyon-Sen

(ben çizmedim,bir yerden yürüttüm ama bize adanmış bir çizim)

Hiç yorum yok: