7 Eylül 2013 Cumartesi

Ben,Amele


Bir kez daha anladım ki yaptığım,doldurduğum tüm karakter envanterleri yalanmış,benim kişiliğim sanatçı değil,amele.Ben amele olmak için doğmuşum aslında ama kendimi öğretmenlikte buldum.Öğretmenlikte yaptığım ameleliklerdir beni şuan hayatta tutan.

Vınn ömür törpüleme konusunda ilk üçe rahat girer.Yıldız alsa beş tane alır.Turkcell vınndan uzak durun bakın ciddi söylüyorum UZAK DUR!!!

Dış görünüşüme dair aldığım iltifatları sıralayacağım şimdi:
* "Senin tenin beyaz değil,kırmızı."
* "Sen sarışın değilsin,kumral da değilsin.Kırmasın sen."
* "Saçların 70lerin hippi erkeklerinkine benziyor.Senin saçların unisex."
* "O pantolonu çıkar,çıkar.Patlar o pantolon.Çıkar onu."
* "Yine sivilcelenmişsin."
Aklınızda biçimlenmeye başlayan şekle sınırlama getirmek için burada bırakıyorum.

Bir önceki yazımda paylaştığım M.I.A'nın şarkısını örtmenler odasında açınca tabii ki de garip bakışlara maruz kaldım ama beni aralarına aldılar,bağırlarına bastılar,sağolsun.

14,15 yaşındaki öğrencim beni öğrenci sandı.ahahahaha.

Şuan Geceyarısı Çocukları'nı okuyorum ve bitmiyor kitap,bitemiyor,son yüz sayfada sürünerek gidiyorum.Bundan önce okuduğum,son yirmi sayfasına kadar süründüğüm kitabın ise son sayfası yoktu.Kitaplar konusunda şansım kör edici.

İnternette dolanırken kaşlarımı iyice çatıyorum ki beni ciddi bir iş yapıyor sansınlar ki yaklaşmasınlar diye.

Sims oynamak istiyorum ama farem yok.Faresiz oynanmıyor.

Bazen Ankara çok daha yakın geliyor.

Ankara'yı kötüleyenlere inat ben de İstanbul'u kötülüyorum.

Çalıştığım okulun tüm personelinden küçüğüm.Çömüm ben.İş ortamında da çömlük mevcutmuş.

Yoğunlukta yine hissedememeye başladım.




4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben F.Z.S. seni öğrenci sandılar ha :) "küçük gösteriyoruz, bizi öğrenci sanacaklar yaaa" derken gerçek oldu, buna sevinmeliyiz. benim acemilik dönemlerim başlayacak mı acaba :S bir iltifat da ben edeyim: gözlerin o kadar güzel ki makyaja gerek kalmadan renk katıyor yüzüne,sen her şeyinle güzelsin. bu yazıdan da anladığın üzere ben ÖZLEDİM bildiğin!!!!!

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Çok betty-boo F.Z.S;
Öğrencim büyük bir yürekle yaklaşım "Hocam sınıfa ilk girdiğinizde sizi öğrenci sanmıştım."dedi.Kendisi dokuzuncu sınıfa yeni başladı.

Ayrıca İngiliz de sanılmışım.Ahahaha.

Senin ataman ne oldu????O.O Çok merak ediyorum.Kontorüm yok T.T

İltifatın için teşekkürler.Biliyosun ki soyumuz aynı familyadan.Pörtler gözler.Benimki ne kadar güzelse seninki emin ol öyle güzel.

Bak şimdi böyle bilişim ortamlarında flörtleşiyoruz.Özele geçelim lütfen.

Görüldüğü üzere ben de özledim bebek.

Adsız dedi ki...

"Sen sarışın değilsin,kumral da değilsin.Kırmasın sen."

ohaa çok orjinal bi iltifat etmişim bunu farket! :D:D

kimolduğumuçokiyibiliyorumbennokta

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Orjinalliğidir zaten bu iltifatı zihnime kazıyan bebek.

kimolduğunuçokçokçokiyibiliyomben.