14 Eylül 2013 Cumartesi

Children were born at MIDNIGHT

*Belki de insan büyük kalabalıkların arasında birey olarak kalmak istiyorsa kendini biraz groteskleştirmeli.

*Tekrar birlikte olmaktan duyduğumuz  neşeyi tekrar tekrar söyledik;derinlerdeki gerçeği görmezden geldik- yani bizim de diğer aileler gibi olduğumuzu,ailenin bir araya gelmesinin gerçekte değil görünüşte daha hoş olduğunu ve zamanı geldiğinde bütün aile bireylerinin kendi yoluna gittiğini.

*Çünkü çocuklar yetişkinlerin zehirlediklerini akıttıkları kaplardır.

*Paslanan zamanın yalnızlığında ben...

*Anam babam beni sevgileri uğruna mahvettiler.

*Bazılarımız hayatta kalmıştık çünkü hiç kimse tümüyle yok olmamızı sağlayacak bombaları,mermileri, uçakları,müstakbel kattillerimizi satmaya yanaşmamıştı.

*Büyük adamlar hep küçük adamların insafına kalmışlardır zaten.Tabii bir de küçük deli kadınların.

*Kimim,neyim ben?Cevabım: Benden önce olup biten her şeyin bütün yaptıklarım ve gördüklerimin,bana yapılan her şeyin özetiyim.

*Düşünce fazlasıyla acı vermeye başladığında eylen en güzel devadır.

*Öyle oldu çünkü öyle oldu.

*Geceyarısı çocuklarının ayrıcalıkları ve lanetleri çağlarının hem efendileri hem de kurbanları olmaktır;kendilerinden vazgeçip kalabalıkların imha edici girdabına çekilmek ve yaşarken bulamadıkları huzuru ölürken de bulamamaktır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"grotesk" ha! 4 yıl beraber(dik)iz böyle bi kavramdan beni haberdar etmedin :P

mesela diyorum elf burda olsaydı, bana "gece yarısı çocuklarını okuyorum, şöyle şöyle şeyler anlatıyor" diye başlardın anlatmaya filan işte. ozledim seni bebek.

kimolduğumusenbiliyorsun.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Nasıl haberdar etmedim la.Ayıp olmuş bak şimdi.Sori baby.

T.T Ne kadan güzel kitap geyiğimiz vardı.Azcık benle konuşmak için kulağına dayasana telefonu (anladın sen)

özledimT.T