6 Ekim 2013 Pazar

Aşırı hızlandırılmış yaşlanma ve ömür törpüleri

Artık Türkçe başlık atıyorum.Ve nedense hep üçüncü sınıf kitap isimleri gibi duruyor.Bir önceki başlığım çok içten ve Jesse Pinkman esintileri içeriyordu,ayrıca üstünde amerikan popüler kültürizmini eşleştiren kırıntılar da yok değildi. Birkaç egzanterik(kesin yanlış yazdım) kelime ile kendinizi çok daha kültürlü göstrebilirsiniz.İşin püf noktası cümlelerinize abidik gubidik kelimeler sıkıştırmak.

*Postal aldım ve hala giymedim,ve hayal ettiğim gibi onlarla uyuyup onlarla uyanmadım.İçim ölü benim.

*Hayatımda ilk defa serenat yapıldı bana.Hem de üç haftadır tanıdığım 15 yaşında öğrencilerim tarafından.Hemide Duman-Sende Daha Güzel şarkısını söylediler. Verdiğim  tepki çok manidardı. "Ne şimdi bu?Neydi şimdi?Oturun yerinize.Sayfa 7 aç,bakayım. Sağolun,şok oldum,çok teşekkürler.Sus,yeter,otursana evladım." Ama çok sevindim de belli edemedim.

*MOHMOHMOH.Google'da kendimi arayınca ben hariç herkes çıkıyor.Çok sevinçliyim,kıvançlıyım.Beni bulsunlar istemiyorum.Ben burada laf da sokuyorum, küfür de ediyorum,saçmalıyorum,mallaşıyorum.Tüm bu yazdıklarım en yakınlarıma ve yabancılara  özel.Arada kalanlar bulamasın beni.

*Ölmeden önce bir rollercostar'a binip ciğerlerim çıkana kadar bağıramadan ölmemeliyim.

*Orada burada artistik kütüphane fotoları paylaşılmasından çok rahatsızım.Ayda kaç kitap okuyorsun da böyle kütüphane fotoları koyup duruyorsun bilişim ağlarında,he?Sevmiyom sizi.

*Resim kursum yine yatacak.Ahahahaha.

*Canım ölümüne Burger King çekiyor amma ve lakin YEMEYECEM.

.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

https://www.facebook.com/photo.php?v=532183103518531&set=vb.153245714703536&type=3&theater

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=7wwSPRpVJZE&feature=share