14 Ekim 2013 Pazartesi

Beginning of a Beginning


Blog yaşantımda başarıyla devam ettirdiğim tek bir şey varsa  o da dini, resmi  bayramlar ve uydurulmuş kutlamalar hakkında yazı  yazmamaktır. Bu başarımın ömür boyu devam etmesi dileği ile.

Motto: Ben kutlayınca mı kutlu geçecek?Kutlamayacağım.
 
Doğum günleri ve yeni olarak öğretmenler günü de boş verilebilir tarafımdan.Aynısını öneririm.

Cuma günü kendime tekrarladığım cümle:  Ümüğünüzü sıkıcam lan godoşlar.Bok kafalar. Götler. 
Dışımdan söylediğim: Ümüğünüzü sıkıcam.Fındık kafalar.

Başlangıç'ın Başlangıç'ı olarak; yayınevlerini not almaya başladım.Çoh heyecanlıyım.

Bir Göt olma şekli; 15 yaşındaki öğrencim Parantez Adam hikayeme "Bu tutmaz."dedi. Ahahaha.
Piyasa adamı.

Bestseller olur olmaz Kuzey Avrupa ülkelerinden ev alacağım ve bir türlü gelemeyen kışı orada kesintisiz olarak yaşayacağım.

Kendi bilgisayarımda internetin çekmemesi ve kardeşimin bilgisayarını kullanmam bana garip hissettiriyor. Onu aldatıyormuşum gibi. 

Tumblar'ımda görülen ani izleyici artışı ile tutuşmam bir oldu. "Aha."dedim. "Öğrencilerim beni buldu.Olamaz.Tüm tumblr hayatım sona erdi.Lanet bebeler." Meğer değilllermiş. Çok müthiş rahatladım. Beni bulamasınlar. Tanıdık istemiyorum ben.

Bir sanat dalı olarak; göbeğime istediğim şekli verebiliyorum. Yoğrulabiliyor ve yeterince esnek.Aahahaha.

Konserine gidince ağlayacağım iki insan var. Bir Miyavi; iki M.I.A. 

Blog'umla sohbet etmek istiyorum ama konu bulamıyorum.

Öğretmenliğin getirisi şu ana kadar iki tane. İstediğin kadar böğürebiliyorsun. İçinde biriken öfkeyi bu kanal ile atabiliyorsun .For example. LISTEN-TO-ME. BE-QUITE ve benzerleri.Sadece bunları böğürerek rahatlıyorum. İkinci getiri ise, sokaktaki teyze  özgüveni. Çekingenlik sıfıra inmek üzere.Vay anasını yaw. 8 senede insan ne kadar değişiyor.

Kötü tarafa geçsem yapacağım ilk şey pürüzsüz tenli insanların derisini yüzmek. Fuck Beauty.

Artık kliplerdeki illüminati öğelerini tespit edebiliyorum.Kültürüme kültür kattım.

Burada sergilediğim ironimi,kendini bilmişlik olarak algılayan varsa da yazıklar olsun diyorum.

I love you as long as I am full. Bu olguyu görmezden gelmeyelim.

Bir kitap istiyorum.Doksanlarda geçsin,Finlandiya olsun mekan ve karakter de sahte sarışın olsun falan. (bunlar hep foreshadow)




                                                                Bazı Pipet dostlarına gelsin.




3 yorum:

Adsız dedi ki...

*senin kafadanım bebek şu kutlama(ma) mevzusunda. bi kaç (milyar)kişi daha bulduk mu bizim borumuz öter :D:D

*göbek seviyorum!

*sokaktaki teyze öz güveni!!!! bende de oluştu diyecektim sadece :D bi de "heeeeeyyyyyyyyyy!!!" diye bağırışımı görmen gerek veletlere, sınıfta kuzuların sessizliği hakim oluyor :D:D tavsiye edilir.

*senin karnın doymadan senle iletişim kurulmasının tehlikeli olduğunu bilmeyen varsa hemen terk etsin buraları.

*sen kışın çok üşürsün ki mal :P

*Parantez adamı sevmeyen ölsün!!!

kim.olduğumu.biliyoruz.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Kankalığımızın bir göstergesi daha.Ben de "heeeeyy"diye bağırıyorum.Hatta bazen remix falan yapıyorum.Dalgalandırıyorum sesi.

Kışın çok üşürüm de hiç şikayet ettiğimi duydun mu?He?Duydun mu hiç?Yazık.

İnsan arada bir arar lan.

Adsız dedi ki...

aynen bebeto, bende kızmanın şiddetine bağlı olarak remixliyorum :D

şikayet edecek halin kalmıyor ki :P

çok yakında arayacağım, bekle beni.

IamwhoIam