19 Kasım 2013 Salı




Buna katılarak dakikalarca gözlerimden yaş gelene kadar güldüm.  Artık sadece havada uçuşan çocuklara gülebiliyorum.

*Karma var,cidden.Etme bulma dünyası da var,cidden. Ağır bir şekilde çıkıyor şuan benden. Şöyle ki paramla kültürüme kültür katmak için gittiğim fantazya sempozyumunda Rowling'i işledik ve hocamız çok sevgili Kutlu idi. Ben çıkışta "Ulan, üç beş şey anca çıktı bu dört saatten."dedim. Meğer zaten bunları biliyormuşum ben dedim. Çok da gerek yokmuş dedim ama ilk dakikalar nasıl heyecanlandım "Ohaaa,Kutlu ile aynı odadayım ben ve sesini duyacağım.Göt kadar sınıfta Harry Potter tartışacağız." Eve dönerken ise tek düşündüğüm aç midemdi, çok fazla etkilenmemiştim. Tabiisi sınıftaki diğer Potterdaşlar ne düşünüyor diye Twitter'da izlerini sürdüm ve akıllarının çıktığını gördüm ki koridorda  yaptıkları geyiklerden onların Edebiyat öğrenciyi olduklarını çıkarmıştım. Bu durumu bilimum yerlerde yazısal ve sözel olarak anlattım. Sonuç olarak bugün bir saat içinde ağız burun akacak şekilde hasta oldum. Hasta olmamı yediğim soğuğa da yorabiliriz tabii ki ama ben karma'ya yoruyorum.

*Yazmamak için her gün kendime yeni bir mazaret buluyorum ve hepsi de çok kaliteli oluyor.

*1400lerde yazılmış kitap ben başta çok etkilese de sonlara doğru verdiği vaazlar ile yüzyıllar sonrasında içimden ona siktiri çektim. Ağzım bozulmaya başladı ama hoşuma gidiyor.

*İç sesimizin sesi yok.

*Sadece yazdıklarını okuduğum insanların sesini duymak ayrıcalık gibi geliyor bana. Her gün gördüğüm insanların yazdıklarını okumak ise geriyor. Sanki gereksiz yere samimi olmuşuz,yalan yere en yakın arkadaşımmış gibi. Ve çoğunun yazdıkları bir bok olmadığından nazik dönüt vermek zorunda kalıyorum. Bu konuya nasıl geldik,gelmememiz gerekirdi.

*Sadece kendi egosu tatmin olduktan sonra beni siklemeyen hocalarıma da en içten orta parmaklarımı gönderiyorum. Bu kadar anaç ve fedakar olmanız bir gün ....(sansür.....(kıç deliğinizi yırtabilir) Sanırım ben sinirlenmişim. Ve sanırım ben Garez besliyorum ve bunu büyük harflerle yazıyorum.

*Etraf manyak dolu.Sizin haberiniz yok. Manyakların içinde yaşıyoruz ve en kötüsü psikopat olduklarını kabul etmemeleri. Haberiniz olsun. Bu yüzden çocuk doğurmayı derhal bırakın. (Geleceği bir saniyeliğine görür ve sırf bu cümlesi yüzünden tutuklanır) Azalarak bitelim. Ergenlikte bizi kısırlaştırsınlar. En rahatı.

*Hayatımda gördüğüm en kıytırık şeylerden biri kendi imzam.

*Johnny Depp bir gün ölecek. Üzüllüyorum.

*İnertte gördüğüm yamyam kadından sonra (parça parça edilip buzluğa atılmış bacaklar,kollar) Hannibal dizisine kıl olmaya başladım. Böyle vahşet ve insaniyet dışı olguları neden romantikleştirerek süsleyip püslüyorlar ki? F-U!

*Bir ütopya fikri olarak; yağlanmayan saç.

*Komadaki insanların saçları yağlanmıyor mu?Yağlanıyorsa ne yapıyorlar?

That's it,ahahaha.




Hiç yorum yok: