2 Kasım 2013 Cumartesi

Hımhımhım

*Anlamsız başlıklar atmaya yakalandım.Geçmiyor.

*Url'mde grammer hatası var.

*Genel olarak söyleyecek bir şeyim yok gibi ama zamanla bulurum.

*Tekrar okuduğum Ölüm Yadigarları ile Harry Potter sevdam depreşti. Ve nedense heykellerin canlanıp savaşa katıldığı kısımda acayip ağlamaklı ve duygusal oluyorum.Okurken de öyle ,izlerken de öyle olmuştu.Heralde Hogwarts'ın taşı toprağı bile sevilesi olduğundan.

*Artık insan vücudu görmek istemiyorum.Lütfen kat kat giyinelim ve hatlarımız belli olmasın.Ve fiziksel temaslarımızı bilimum düzeye indirelim.Mesafemizi koruyalım.Daha yeni tanıştığımız insanları yanaklarından öpmeyelim.Gerekirse el sıkışmaları da ortadan kaldıralım.Hatta "Günaydınlar" ve "Afiyet olsun"lar da kalksın yürürlükten.Gereksiz sohbetlerden ve bakışmalardan,hele hele gülümsemelerden son hızla uzaklaşalım. Ne düşünürler diye insani davranmayalım. Artık samimiyetsiz medeniyeti arkamızda bırakalım ve çıplak insaniyete dönelim. Ama kat kat giyinelim.Uzun kazaklar ve paltolar olsun lütfen.

*Johnny Depp sakalını kesip saçını sarıya boyamış. Gününüzü mutsuz geçirmek istiyorsanız buyurun internette arayın derim.

*Ayrıca kilolu insanların  "Özgüven" kavramı altında "Mutluyum" imajı vermek için çıplak,yarı çıplak,giyinik pozlar vermesi ve bazılarının bunu bir bokmuş gibi sanal aleme yayması beni deli rahatsız ediyor. Kilon var diye tamam kendini yerden yere vurma ama derinin altındaki fazla yağdan da övünme derim. Herşey sağlık derim.Onlar fazlalık derim.At onları vücudundan derim.Sonra kendi göbeğime bakarım. Ama lütfen, bu algı olduğu gibi kaldırılsın artık.

*Sanırım bu aralar bana K. Le Guin'lik gelmiş. Fazlalıklar gözüme çok batıyor. Etrafımız dışkı ile çevrili. Guin hayranları anladı.

*Yarın civcivlerimle Tüyap'a gidiyorum.Ve kendime verdiğim( daha doğrusu cüzdanımın, sevgili anamın ve yayınevlerine karşı beslediğim kinin sonucunda) izin doğrultusunda sadece üç kitap alacağım.Gerisi sadece insanlara sürtünmemeye, nefes almaya, civcivlerime saçma kitaplar aldırmamaya çalışarak geçecek.

*Sanal ortamda hızla artan popüleritem beni korkutuyor.

Ahhahahahahah (T.T)

Hiç yorum yok: