17 Ocak 2014 Cuma

ADUKET VE ŞAHSİ MİM



*En yeni çıkan gribe yakalanarak ne kadar trendish olduğumu bir kez daha kanıtladım. Bunu farklı bir söyleniş tarzı ise kendimi her türlü update edebiliyorum. Buyurun; yeni grip.

*Bazen hiç beklemediğim insanlar toplum içinde sümkürebiliyor. 1.60 boylarında bir bayan, minnacık bedeni var, yüzü avuç kadar, beyaz yüzünde mavi gözleri kocaman,kirpikleri sürdüğü rimel ile upuzun .Burnu tıkalı olduğu içinn zaten dudaklar hep aralık. Bir narinlik ve naiflik akıyor üstünden.Sonra peçetesini çıkarıyor ve 70 yaşında dede gibi çok içten sümkürebiliyor ve bir kere bile etrafı kolaçan etmiyor bunun için. Sonra eyeliner'ını düzeltiyor, toplantıya çıkmadan önce parlatıcısını sürüyor, odadan çıkmadan önce son bir kez daha sümkürmeyi unutmuyor.

*Sonra diyorum ki" Vay anasını, demek bir rimel tüm mukuslara bedelmiş."

* Öğrencileri susturmak için yeni tehdit methodları geliştirdim; Susun yoksa suratınıza hapşırırım. Böyle devam ederseniz yüzünüze öksürcem vb. Şu ana kadar uygulamaya geçmediğim için sonuçları size sonra söylerim.

*Şu 22 yıllık hayatımda arkadaşlıklarla ilgili başka ne öğrenebilirim ki derken bugün çok net başka birşey daha öğrendim. Uzun veya kısa süre fark etmez, aynı beğenilere sahip olmak sizi arkadaş yapmaz. Bu çıkar ilişkisidir, benim esprilerime gülüyor diye benimle takılan insan gerçekten de aradaş değilmiş. Gönlünü hoş tutmaya, birlikte geçirmemiz gerek zamanı sıkılmadan geçirmeye çalışıyormuş. Vay anasını,dedim yahu. Vay göte bak, dedim, godoş dedim. Bundan sonra alırsın dedim middle finger diyarını. 

*Bazen bilgisayarda pencereleri kapatırken çarpı işaretine geldiğim vakit "Tamam,şimdi siktir git."deyip öyle kapatıyorum. Bunu neden yapıyorum,bilmiyorum. Genetik de olabilir. Annem kanal değiştirmeden önce TV'de kim varsa ona "bi sus" deyip öyle kapatıyor.

*Bu arada atlamamam gereken bir anı: Telefon çaldı ve annem telefona uzandı, ekrana bakar bakmaz tek nefeste bir kelime fırlattı havaya "HOBBİT".                                                          (arayan babamdı)




MİM

Kendim hazırlıyorum ve halka sunuyorum efendim. Buyurun.

1. Şimdiye kadar okuduğunuz kitaplardaki en gerçekçi ikili ilişki hangi kitapta ve kimler arasında oldu?

2. Kitaplarda hangi tür insan tipinin daha çok yer almasını istersiniz?

3. Hangi iki kitap türünü birbirine karıştırmak istersiniz? ( bilimkurgu-polisiye vb.)

4.Kitaplarda ana karakteri en gerçekçi kılan ve onu sevdiren özellik nedir?

5.Betimlemeler ne derece önemlidir?

Çok hoppa bir mim yapacağımı sanmışsanız yanıldınız.  Kısa ve ciddi bir mim, daha uzun yapmak isterdim ama bu kadar çıktı anca. 

Bu mimi Simgee'ye, Taritiwele'ye, Cyborg'a ,  Antivenom'a ve Nevrotik, ve hala buralarda ise Şizofren Ninja'ya gönderiyorum.

(Beyazlar link.)

Sanırım blog'un şemalini değiştircem yakında.

8 yorum:

simgee dedi ki...

Mimlere bayılıyorum. Teşekkürler. Hemen yapıyorum. :)

Şizofren Ninja dedi ki...

Ben yeni gribe henüz yakalanamadım. Daha balkanlardan yeni gelmiş herhalde, ama ablam istanbuldan dönünce hayırlısıyla ben de updatelenirim.
Hapşırık deneyinin sonuçlarını heyecanla bekliyorum.
Konuyla pek alakası yok ama benim de telefon şifrem GEBER, telefonlara olan nefretimi 3 yıldır bu yolla kusuyorum. U_U*
Bu arada elit ve elegant mimine mimlendiğim için gurur duyuyorum.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Rica ederim Simgee, asıl ben teşekkür ederim ^_^

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Ben yine blogu değiştirdim ya. Olmuş mu ne olmuş, içime oturmadı tam.
Telefonlara hakaret etmek üzereyken atarlı ergen gibi bilgisayarın ekranı karıncalandı.What the fuck?Bilgisayarlar bunu yapabilir mi ki? Telefonlara ölüm.
Asıl, buralarda olman beni mutlu ve yazdıklarımı okuyor olman beni gururlandırdı. Çok teşekkür ederim.

taritiwele dedi ki...

Çok zor sorular sormuşsun bebek ama çok teşekkürler :) yazacayim yakinda :)

bir de mail bekliyorum senden burada milyonların önünde teklif edersem sanki karşı koyamazsın gibi geldi. lav yu

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Ehehehe,yazcam yazcam.Daha yeni kendime geldim.

nevrotik dedi ki...

Öğrencileri susturmak için bulduğun tehdit harikaa:))) Üniversitede sanat sosyolojisi öğretmenim vardı, yaşın biraz daha fazla olsa kesin o olduğunu düşüncem^.^ Çok geçmiş olsun umarım kısa zamanda kurtulursun virüslerden. Mim için de teşekkür ederim, en kisa zamanda yanıtlayacagim^^

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Tehdit işe yaramıyor, hasta oldular ama davranış biçimi hala aynı.
Çok teşekkür ederim, daha iyi hissediyorum kendimi. Siz de çok dikkat edin.
Mim'i lütfen cevaplayıp yayalım arkadaşlar.
Yay,yay,yay.
GOGOGO.
cevaplarını merakla bekliyorum^_^