11 Ocak 2014 Cumartesi

Koşullanmalar ve koşullanmalar


*Çok eski tanıdık kendini öyle boş işlere adadı ki gözlerimi yolmak istiyorum. Göz nasıl youlunur ki diye düşünmeyin arkadaşlar. Damarlardan çekip koparınca yolmak oluyor. Yolasım var yani.

*Artistlik olsun diye dandik görünüşlü eski telefon modelinde bir süs eşyası aldım. Dedim, baktıkça kendi kendime şişineyim. Evde eşyanın kıçına başına bakarken arkadaki deliği keşfettim, ve aslında bu eski moda telefonun kumbara olduğunu fark ettim. Kendimi farkında olmadan götten bir dilemmaya soktum. Para biriktirmek için para harcadım. Umarım zamanla kar etmeye başlar, bu dilemmadan kurtulurum.

*Sanırım dilemma kelimesini yanlış şekilde kullandım.Bu şekilde bırakacağım. Ders olsun herkese, ben kendimi feda ederim.

*Düşün şimdi bir, canın sıkılıyor, diyorsun ki " ineyim de bir çarşıyı gezeyim" (dağ başında oturuyoruz çünkü biz) çarşıyı geziyorsun ve daha çok sıkılarak eve dönüyorsun. Mümkün mü?Mümkün. Birinci elden defalarca yaşadım.

* Kimleri örnek aldığımız çok önemli.

*Bu arada, canım çarşıda daha çok sıkıldı diye Pringles aldım. Bu koşullanmayı yıkmam gerek.

*Bazen sokaktaki insanla haşır neşir olabiliyorum.. Karşılıklı yürüyoruz, elinde sigara var, kafasını kımıldatmadan sigarayı uzaklara atıveriyor, sigaranın uçuşunu ve yere konuşunu izliyorum. Bana bakmayan 'insan'a gözlerimi dikiyorum. "Götüne girsin."diyorum. Yoluma devam ediyorum.

*Noktaları minumum düzeye indirdiğimi fark ettim şuan. Günler peşi sıra giderken cümlelerim de virgüllerimle art arda düşmüş çok mu sayın gerçek ve hayali okuyucularım?

*Alın size azcık karamsar paragraf. Bazen boşluğa bakıp düşününce hiç bir anlam göremiyorum. Yazamıyorum da şimdi. İyice sulanmış beynim. Düşenmeye vakit ayırdığımda da ise sadece anlamsızlığı ve godoşluğu görüyorum. Küçücük bir hayvanı canlı canlı yüzüp bedenlerini üst üste yığan insan evlatları ile aynı dünyada yaşamak istemiyorum.  Her zaman dediğin gibi, lütfen üremeyi durduralım. Çünkü varlıklarımız da çoğunlukla değersiz ve anlamsız. Birden olayın dinsel açıdan boyutu geldi ama burada bitiriyorum konuyu.

* Pipet Dostu Tumblr'ımı beğenince yatağımda mutluluktan kaç defa döndüm hatırlamıyorum. Tüm hayatım bilişim ortamlarındaki hesaplarım değil tabii ki, önemli olan burada Pipet Dostu tarafından olumlu eleştiri almak. Bu, uçan kuş kadar değerli.

*http://parantezadam.tumblr.com/  buyrun güle güle kullanın.

* Artık öyle bir hale geliyor ki insan sessizliğin çeşidi olduğunu ve karşıdaki insanın hangi sessizliği yaşadığını bilebiliyor.

*Cümlelerimi kontrol edip düzeltmesem hepinizin içindeki minik elfler nereye kaçışacağını bilemezdi.

*Öğrencilere aşıladığım kesin bir şey varsa o da çok kaliteli laflar sokmak. Öğrencilerin bana kattığı ikinci kesin şey muhteşem laf sokmak, birincisi ise cinnet.

* Bu da tüm moronlara gelsin.




(Bir gün çıkıp da bana sakın, sen tıbbi açıdan kanıtlanmış bir olguyu nasıl böyle küçümsersin derse biri, ona da aynı cevabı veriyorum; MORON.)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

oha tumblrin tam seni anlatıyor!

kimolduğumubenbiliyorumşahsen.

simgee dedi ki...

Merhaba.
Göz yolması hoşuma gitti. Aklıma Leyla ile Mecnun dizisindeki "Gözünü öldürmek istiyorum." repliği geldi. :)
Yazdığın şeyler çok hoş. :)
Benim de Tumblr adresim var. Şimdi gidip senin Tumblr'ını kurcalayacağım. :)

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

kimolduğunubiliyoz,
Kıymetli zamanını benim can sıkıntılarımdan oluşma bir siteye ayırdığın için çok teşekkür ederim.

(otur soru çöz lan)

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

simgee;
Yazdıklarıma zaman ayırdığın için sana da çok teşekkür ederim. Buyurun istediğiniz kadar kurcalayın.
Sevgiler, saygılar.

Adsız dedi ki...

alakasız olacak ama atasözünün doğrusu "azimli sıçan mermeri deler" miş "azimle sıçan mermeri deler" değil.

kimolduğumugerçektenbiliyormusunuzevetbiliyoruz.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Bu kadar minik bir nüas mazimizi lekelemesin,lütfen.

Adsız dedi ki...

azimli sıçan mermeri deler atasözünde sıçan fare türü. bunu da belirteyim de.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

İşte şimdi yıkıldım.