29 Ocak 2014 Çarşamba

Kursak


*Her zamanki gibi en büyük güdüm öfke ile karşınızdayım sayın gerçek ve hayali okuyucular.

*İlk olarak hala vınn ile yazıyorum çünkü çok sevgili kablosuz ağımızın hattı daha açılmadı, bir insanın hevesi içinde nasıl kombo şekilde patlar bunu bu hafta bizzat yaşadım. Yaşasın kombolar ve aduketler, Finish her'ler.

*Street Fighter'dan Mortal Combat'a geçiş biraz sert oldu ama idare ederiz sanırım.

*İkinci olarak kan bağı olsun olmasın godoşluk herkeste bir nebze mevcut bulunmakta.Daha görmediyseniz içinde karanlık bir  mağarada uyuyor demektir, olmadığı anlamına gelmez. Hiç beklemediğiniz bir insanda godoşluk belirtileri (bakınız, moronluk, nöronlar arası aşarı uzaklık, kendini bilmezlik, burnu havadalık ve hepbencilik) görürseniz çok şaşırmayın. Şaşırırsanız hatalı yine siz olursunuz. Bu uzun paragraftan anladığınız üzere benim minik elflerim iş üzerindeyken hiç beklemediğim biri küfür yumağımı harekete geçirdi. Size yaşanmışlık sunuyorum ama sefil insanoğluyuz işte, illa canımız yanacak, o zaman öğreniyoruz. We do need education darling!!!  All in all we are just a piece of shit. Bakınız; şarkı göndermesi, Bakınız2, google translate,olmadı tureng.

*Üçüncü  vardı da şimdi o uzun paragrafı yazarken unuttum ki hatırladım. Konu yine aynı yere gelecek ama içimde sindiremediğim için herhalde, ne zaman görsem hortlayan bir mevzubahis (tdk'dan baksam da sanırım yanlış kullandım) Hiçbir değeri ve iyi özelliği olmayan bir kitabı hangi kafa över ya? Hangi KAFA ÖVER??? BUNU ÖVENLER DAHA ÖNCE KİTAP OKUMAMIŞ MI?KİTAP? Bu bana bir şeyi tekrar tekrar gösteriyor; arkadaş dediğin cidden acı konuşurmuş gençler. Sürekli tatlı konuşan Göt Yalayıcı oluyormuş. Ne mesudum ki etrafımda böyle insanlar yok. Çok kıvançlıyım. Size de gerçekleri yüzünüze kombolar halinde gönderen, hiç çekinmeden aduket çeken ve gözlerinizin içine bakarak FINISH HER/HIM diyen arkadaşlar tavsiye ederim. En sevilesi onlar.

*Kültürünüze kültür katmak için:   http://www.mevzubahis.com.tr/

*Ve muhteşem Google insanı ile kapanışı yapıyoruz.




Hiç yorum yok: