23 Şubat 2014 Pazar

Dengesini tutturamadığım sağlıksız ilişkim T.T


*Bir satır aşağı inmek için backspace tuşuna basmam ne kadar nörona sahip olduğumu göstermiştir sanırım.

*Biliyordum ki sınırsız internet ile insanlıktan çıkacaktım, nitekim çıktım da. Ardı arkası kesilmez dizi izlemelerim, sürekli hesaplarımı kontrol etmelerim, hiç birşey yapmazken bile sağ alt köşedeki internet simgesi bile yoldan çıkarıyor, kitap okumama(yazmama) engel oluyor, yüzümün yağlanmasını üç kat hızlandırıyor, gözlerimin içine ediyor ve tüm diğer alanlarımı kısıtlıyor ne yazık ki. Bunun geçici bir süreç olduğunu varsıyorum ve bir an önce bu "görmemişlik"ten (ki senelerdir sınırsız net görmedim ben) kurtulmak istiyorum.

*İnternet ile olan sağlıksız ilişkimde bitter çikolata tadında anlarım da olmadı değil. Birincisi American Horror Story'yi hunharca harcamam,İkincisi ise  My Mad Fat Diary oldu. Dizilerde işlenen ergen aşkları bana gençliğimi hatırlattı (4 sene öncesi) ve bir şekilde buruk hissettirdi.

*Her bölümde yurdum insanın yorumlarını okudum ve yakışıklı olduğu sürece bir karakterin tıbbi olarak onaylanmış sosyapat olmasının ve tüfek ile milletin yüzünü dağıtmasının genç kızlarımız için yeterli bir "soğutucu" etken olmadığını gördüm. Önemli olan ağlayarak romantik cümleler kurması ve hatta sevdiği kız için cinayet işlemesi. Go logic go!

* Bad Boy'lara olan zaafımızı da biri lütfen içimizden çıkarıp alsın. Bir yumruğa ve deri cekete tav olmayalım. 

* Türkiye insanının rezil olduğu  yerlerden biri kesinlikle Youtube yorum kısmı. Adamlar ne geyikler döndürüyor, bizimkiler ise minumum bayan cinsel organlarının argo versiyonlarını birbirlerine tekrarlıyorlar. Rezillik rüsvalık, yüzüne değil de yanına tükürmelik.Yanına tükürmek daha ağır çünkü. Salgı bezlerimi senin yüzün için niye çalıştırayım lan göt demek.

*Biz organları neden küfür olarak kullanıyoruz ki?Bak şimdi benim bütün küfür sözlüğüm sıfırlandı ya. Lanet.

*Sokakta artık Mario gibi balgamların üzerinden atlayarak yürüyorum. Bu heyecan için teşekkürler karşı cinslerim.

*İzlediğim bu dizilerden sonra fangirl'lüğümün sadece Pipet Dostu'na yeterli olduğunu ve ne Tate için ne de Finn için bir gıdımcık bile kalmadığını fark ettim. Yine de kahverengi gözler candır. En güzeli kahverengi göz. Kahve gözleri sevin, okşayın,öpün, uzun uzun bakın onlara.

*Bir de lütfen doğru dozda fangirl'lük yapın ne olusunuz, lütfen. Elin adamları için bilişim ağındaki tüm hesaplarınızı onlara adamayın.Size yazık, gerçekten üzülüyorum bak. Yapmayın böyle, her şey dozunda güzel.

*Dizinin yeni bölümlerini avlayacağım diye sanırım virüslü programlar indirdim. Açgözlülüğümün sonuçlarını hiç bu kadar kısa sürede almamıştım. 

help...help...help...



(üniversite için hazırlanan öğrencilerimiz daha Türkçe yazmayı beceremiyor.Size mutluluklar.)

Hiç yorum yok: