6 Şubat 2014 Perşembe

Middle Finger Diyarı


*İçimdeki küçük elfler ve küfür yumağımdan sonra Pipet Krallığımda bir yenilik: Middle Finger Diyarı. Tüm godoşları ve moronları oraya sürüyorum.

*Şuan konular kurudu kaldı. Cidden bir cümle dahi geçmiyor aklımdan yazacak. Her gönderiye bu mızmızlanmayı sokuşturmak istemezdim ama elimde değil T.T

*Sosyolojik bilgi; küçükken ablam yemeklerimizi bitirelim diye bize "Tabağını ilk bitirene Japon barbie alıcam."dedi. O kadar hızlı bir daha yurtta güzel yemek bulduğumda yemişimdir heralde. Gel gör ki bu sözü birkaç yıl sonra hatırlatınca,bunun sadece bir kandırmaca, bir yalan, bir düzenbazlık olduğunu öğrendim. O an çiğnemeden yutarken aklımda canlandırdığım beline kadar uzun siyah saçlı, bembeyaz tenli ve kırmızı geleneksel elbiseli barbie hala aklımdan çıkmış değil. Uktelerim zaman tanımaz.

*Sonra hatırladım ki ben kırmızı kimonolu japon çokta kocaman olmayan ama bir barbieden daha büyük süs bebek aldım. I can do my own business,sister. Mohmohmoh.

*Sosyolojik bilgi 2: Bugün iş arkadaşlarımdan biri "Elf sen bir tarzını değiştirsen, saçına fön çeksen, makyaj yapsan buranın tozunu attırırsın."dedi. Önce bir baktım. Ve dediklerini analiz ettim.
1.Tarzım bok gibi miymiş şimdi benim?Fuck the system, neresi bok gibi?
2.Saçım bok gibi miymiş şimdi benim?Fuck the system, o kadar da değil, temiz olsa yeter.
3.Suratım bok gibi miymiş şimdi benim?Oh yeah,fuck the system, sonuçta aynaya bakmadıkça ben görmüyorum.
Sonuç; çıtkırıldım br kıvama gelip teşekkür ettim. Utandığımı sandılar, "Ben kendimi kendime kanıtladım bebeto."dedim. Çıkarmamız gereken sonuç uzun cümlelerim arasında kayboldu  gitti gibi,şuan ben bile işin ucunu kaçırdım, çıkarıma, sosyolojik bilgiye yazık ettim. Yazıklar olsun.

*Sosyolojik bilgi 3: Bugün, çok taze bir bilgi, iki karşı cinste ergenin öpüşmek için randevulaştığını duydum. Kadere bak ki aynı üst geçici kullanıyorduk ve ben oğlanın bonus saçlarının adımlarıyla bir yaylanmasını izlemek için onların arkasında yürümeye çalışıyordum ama soğuktan damarlarım büzüştüğü için ben hızlı, onlar ise hormonların verdiği ateş ile yavaşça ve rahatça yürümelerinden dolayı onların önüne geçtim, oğlanın saçlarını izleyemedim. Ve şu cümleyi duydum. "Öpüşmek için bugünü söylemiştin, hatırlıyormusun, söylemiştin, bugün demiştin. Ben çok net hatırlıyorum." Daha da hızlı yürüyerek hızla uzaklaştım ve evime sığındım.

*Carpe diem diyeceğim ama yalan bunların hepsi.

*Baya uzun paragraflar yazıyorum bakın, afferin bana.


*YAPBOZDAKİ BAŞARIM



THE END
AHAHAHAHA

(Parantez açmayı bıraktığımı fark ettim. Parantez Adam T.T)
Şimdi sıra Virgül Kadın da.  ,,,,,,,,,

Hiç yorum yok: