9 Şubat 2014 Pazar

pazartesine birkaç saat kala


* "Okul başlıyor." sendromuna hala girmemin muhtemel açıklaması çok kuvvetli bir bedduadır sayın gerçek ve hayali okuyucularım. Lanettir, bir kara büyüdür.

*Yakın bir tarihte Middle Finger Diyarından birisi bizim tarafa geçmeyi başabildi.Kaçarak yapmadı bunu, nöronları kullanarak, misafirliğe gelmişken bile yanında kitap bulundurup okuyarak yaptı bunu.Oradan çıkması 4 uzun senesini aldı ama olsun.

*Blogta ilk gönderilerimi silmem gelecekte çok işime yarayacak gibi hissediyorum ama silmeyeceğim. Şuan ki tüm luzırlara örnek olmak istiyorum bu şekilde. Resmen acınası,resmen kusunç yazılar. Kendim de başkasının Middle Finger Diyarı'nda çıkmışım gibi hissediyorum ne zaman görsem o gönderileri.

*American Horror Story:Coven'i bitirdim ve supreme'i çok bölüm öncesinden tahmin ederek yine bir diziyi kendime bok ettim. Bu cümlem fazlasıyla kendini beğenmiş çıktı, ben de önünü alamadım. Ama demek istediğim, senaryonun yeterince kuvvetli yazılmamaış olmasıydı. Yine de oturdum ve izledim değil mi?O yüzden kazanan yine onlar, kime bok atıyorum ki?

*Üçüncü sınıf kitap yazmış adamların kalkıp da başka kitapları kötülemesi bana çok ama fazlasıyla ironik geldi. Bu konuyu bir türlü aşamıyorum.

*Magazin programlarında alt yazılar beni benden alıyor.

*Çok sevgili blog sayfamızın üst kısmında "sonraki blog" sekmesini bilirsiniz, arada sırada o sekme ile bir gezintiye çıkarım ve her defasında blog bana yemek tarifleri veren blogları açar. Bir portakalı bile kesemeyeşimin dönütü bu olsa gerek.

*Sınırsız internetin gelmesi ile kendimden geçeceğimi biliyordum,nitekim öyle de oldu.

2 yorum:

taritiwele dedi ki...

Soydugun Portakalina kurban olsunlar :D

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Ehehehe,kübik bir çalışma tabii benimki. Sanatsal değeri var.