14 Şubat 2014 Cuma

Saatleri Ayarlama Enstitüsü


Türk yazarları okumadığım için duyduğum utanç bu kitap ile bin kat arttı.

*Politikadaki hürriyet,bir yığın hürriyetsizliğin anahtarı veya ardına kadar açık duran kapısıdır.

*Onlar benim örneklerim,farkında olmadan yüzümde bulduğum maskelerimdi.

*Modern hayat ölüm düşüncesinden uzaklaşmayı emreder!

*Meslek, iş, kazanç düşünmüyordum.Fakat gün ve zaman denen birşey vardı ortada.Onu harcamak lazımdı.

*Hadiseler kendiliğinden unutulmaz.Onları unutturan, tesirlerini hafifleten, varsa kabahatlerini affettiren daima öbür hadiselerdir.

*Çok dikkat ettim,masallar adla başlar.

*Yıldızlar birbirleriyel konuşabilir, insan insanla konuşamaz.

*O, her manasıyla oyun bozan adamdı. Siyasi hayatı bu yüzden yarıda kalmıştı.

*İnsanoğlu insanoğlunun cehennemidir.Bizi öldürecek yüzlerce hastalık, yüzlerce vaziyet  vardır.Fakat başkasının yerini hiçbiri alamaz.

*En iyisi düşünememekti.Kaçmaktı.Kendi içime kaçmak.Fakat bir içim var mıydı?Hatta ben var mıydım?Ben dediğim şey; bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi.

*Herşeyde bir çocuk saçı yumuşaklığı var.

*Tecrübe sahibi demek,yıpratılmış olmak.........demektir.

Hiç yorum yok: