7 Mart 2014 Cuma

MİNNAK MİNNAK MİNNAK


Bu yazıyı yukarıdaki şarkı eşliğinde okuyun lütfen.

*Bu gönderiyi Çekirdek Kadrom'dan minnak Taritiwele'ye ihtaf ediyorum ve şu kısacak zaman diliminde neler dönmüş onu aktarmaya başlıyorum.

*En yakın tarihten başlarsak; yorucu bir iş gününden sonra, sırtımın ortasına kadar uzayan saçlarımı ensemde bol bir şekilde topladım. Kardeşim beni görünce "Uzun saçlı ergen erkeklere benzemişsin." dedi. "Ama rockçı erkeklere."dedim devil's horn yaparak.

*Erkek olsam yakışıklı olmasa bile bad boy kuuluğunda olacağımı biliyorum.

* Üşengeçliğimle çok pis inatlaşıyorum bu aralar. Bakalım sonucu nasıl olacak?

*8 yıllık deri ceketim sonunda soyulmaya başlayarak beni nasıl mesut etti anlatamam.Sırtından ve özellikle omzularından solarak soyuluyor ve geçirdiğimiz onca zamanı böylece temsil ediyor.

*Çok sevdiğim, açıkçası çok okumadığım Goethe'nin dediği gibi arkadaşım benim kim olduğunu gösteriyor. Şuanki yakın arkadaşlarımı düşününce ne kadar yol aldığımı görebiliyorum. Hepsi çok kıymetli nöronlara, bakış açılarına ve zihin yapılarına sahip. Bu gönderiyi Taritiwele'ye ihtaf etmiş olsam da aslında hepsine bir sone imişçesine gönderiyorum. Çekirdek Kadrom bir Aldous Huxley kitabı kadar değerli, Ursula Le Guin kitabı kadar yol gösterici. Hepinizin beyin kıvrımlarından üst üste öpüyorum, karakterinize sarılıyorum ve mantığınızı bağrıma basıyorum.

*Özeleştiri ve özdeğerlendirme için kesinlikle arkadaşlarınızı inceleyin, övündüğünüz ve gurur duyduğunuz kişilerle ilişki içindeyseniz siz de olmuşsunuzdur.

*Erkek versiyonuma kardeşim "Bayezıt" ismini koydu ben ise Erdem koydum.

*Yılda 100'e yakın kitap okuyan insan o kadar kitabı satın mı alıyor? Ne yapıyor,nereden buluyor o kadar kitabı yahu?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

beyin kıvrımlarımıza yenilerini kattığımız "aydınlar sohbetini" özledim. kıvrımlar, kıvrımlarımız:) çekirdek kadrondan, yakın dostlarından ve senden biraz daha olsa şu dünya işte o zaman adam olur (of ne ego dolu bir cümleydi beeehh)..F.Z.S. muck:-*

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

"Aydınlar sohbetini"ben de çok özledim.Yokluğun doldurulamaz.

İlk fırsatta çekirdek kadromu ve yakınlarımı alıp bir adaya yerleşmeyi planlıyorum ama önce milyoner olmam lazım. Sen adada lazım olacak şeyleri hazırda bulundur.

taritiwele dedi ki...

Hiç böyle onurlandırıldığım olmamıştı sevgili minnak :) Gözlerimi kısıp bir süre baktım ehi ehi diye. ay lav yu :)

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Hepimiz birer pandayız ve sevgi yumağı içinde yaşıyoruz.
Sevi baloncukları gönderiyorum sana ^_^