2 Mart 2014 Pazar

Pasif agresif


*http://www.pasifagresif.com/  Bilerek yapmıyorum ama her gönderimin içeriği ile alakalı bir site mevcut oluyor. Sizinle beraber daha neler keşfedeceğiz acaba?

*Canım sıkıldığı ve yapmam gereken işlerden kaçmak istediğim için her zaman sığındım limanıma koştum ve bazamın altında biriktirdiğim abudik gubudik eşyaları gün yüzüne çıkardım. Derinlemesine bir araştırmadan sonra çantamın içinden hiç çiğnenmemiş,poşetinde parçalanmış sakızlar, hiç kullanılmamış çizgili pipetler ve 2009 senesinden kalma Dream derginin veya Billboard'un verdiği naylon turuncu yağmurluk çıktı.

*Yağmurluğu görünce birden tabii ki lise çağlarıma dönüp o zamanki planlarımı hatırladım: Ben bunu saklayayım ki ileride Rock'n Coke'a gidersem giyerim, acayip havam olur,ehehehe.  Eehehehe, konser verilen alanın etrafından bile geçemedim ne konseri yahu,ahahahaha.

*Ben konser insanı değilim. Hatta ben müzik insanı bile değilim artık. En son üniversitede metal dinleyerek olaya son verdim. Şimdi 14-15 yaş grubu ergenlerinin böğürtülerini dinliyorum, bu bana fazlasıyla yetiyor.

*Sadece kendi çöplüğümü karıştırmış olmama rağmen kollarım ve bacaklarım obez bir bebeği saatlerce taşımışım gibi ağrıyor. Obez bebek kucaklamayanlar bu ağrıyı bilemez.

*Muhteşem bir başarıya imza atarak yeni aldığım nevresim takımına benzetildim:

Bim'den makul bir fiyata bulabileceğiz bu üzerinde milyon tane hatun suratı olan nevresim karakterimle yüz yüzde uyumlu çıktı. Tepkisizim.

*Saçlarını tepeden toplamış,somurtuk bayana azcık ama azcık benzemiyor değilim, bunu kabul ediyorum.

*Dakikalarımı ayırıp upuzun bir paragraf yazdıktan sonra,o yazının beni iyice yerin dibine sokacağını fark edince tüm emeğime ve zamanıma karşın her şeyi siliyorum ve daha kuul bi başlangıç yapıyorum.

*Birkaç hafta önce benden hayli küçük bir bloggera moral pompalayıcı bir yorum yaptım,çünkü uzun zamandır morali çok bozuktu ve kimseden yardım gelmiyor gibiydi. Ben de öne çıkıp ona bir paragraf yazdım, o da bana cevap yazdı.Gülümdedik,ayrıldık. Bunun üzerinden birkaç gün geçmişti ki yorumu yanlış kişiye attığımı fark ettim, meğer bloggerları karıştırmışım. Kime niyet kime kısmet'i birinci elden yaşadım,yaşattım.

*Bir milyoncudan aldım diye çok övündüğüm çiçekli cüzdanımın aynısını Tumblr'daki bir kızın gönderinsinde gördüm. İngilterede aldığı ve çok kuul diye övündüğü şey 3 liralık sepet ürünüydü.

*Üşengeçliğime karşı pasif agresif direnişe başlamaya karar verdim. Planlı programlı yaşayarak hedeflerime ulaşmayı amaçlıyorum. Kahrol üşengeçlik! Defol 'Sonra yaparım'cılık !

*Pasif agresif çünkü sadece agresif kısmı kalırsa kendi ağzımı burnumu dağıtmam gerekir.O da işe yarar gibi.


6 yorum:

Adsız dedi ki...

hedefin nedir bebeto?

özentiliğin gözü kör olsun, gittim de aynı nevresimden aldım. Seni düşünerek uyuyorum artık :D:D

IamwhoIam.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Hedefim: (beş yaşında çocuk gibi derin nefes alarak)bu yaza kitabımı bitirip bastırmak. Kendime ölümcül derecede sıkı bir çalışma programı hazırladım.

Ben ev düzmeye iyice alıştım ya, yeni yeni keşiflerimi paylaşırım seninle.

Rüyalarında beni gör.

Adsız dedi ki...

Evet o saçlar... Aynı o tepeden bağlandıktan sonra şakaklara iki tel dökülen saçlar:) baştan ayağa tarz kokuyorsun bebek. Plan iyidir plan candır, devamm. F.z.s

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Oh mein Got! Seni burada görmek ne kadar güzel. Twitter profil fotonu gördükten sonra kim tarz kokuyor orası bariz.

Kendi emeğim olan plan ile strese girmem ayrı renk kattı hayatıma.

Adsız dedi ki...

Bebeto ben hep buralarda, senin oralardayım:) yok ya tarzını bulamamış ergen gibi kılıktan kılığa giriyom ben:-) hadi ben de strese sokayım seni " o kitap bitecek bebeto bitecek haydi". :)

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Bittiğinde benden daha çok sevinceğinizi biliyorum.