19 Mart 2014 Çarşamba

SÜLÜK


*Sevmediğim insan tipi ile bir şekilde aynı ortamda bulunmak nasıl sinir bozucu bir durum. 10 yıla yakın bir gözlemden sonra artık biliyorum ki boş konuşan, anlamsız yere yakınlık kurmaya çalışan ve şahsi mesafeden bir haber insanlardan ben baya hoşlanmıyorum. Sevmiyorum, uzak durun.

*Daha adımı yeni öğrenmiş insanlar ile yanak tokuşturmak ise nefret ettiğim bir şey. El tokalaşmak hayatımıza iyice oturmalı, hatta ve hatta uzaktan gözlerimi sıkıca kapatıp açarak selamlaşmaya geçmeliyiz. Topluca buna geçersek ben garipsenmeyeceğim.

*Sakız çiğneyen erkeklerin verdiği tiksintiden bahsetmeyeceğim bile.

*Fazlasıyla cinsiyetinin eksilerini yüklenmiş erkeklere ( erkek olduğu için kendini bir bok sanan) tahammülüm olmasına gerek bile yok bence. Bunlar nasıl çoğalıyor onu da anlamıyorum.Kim seviyor bunları yahu?

*Değerim yaşadığım dönemde ve günde bilinsin istiyorum ben. Öldükten sonra ve benimle geçirilen zaman dolduktan sonra "Ah, ne çok severdik onu!" denmesi cinnet sebebim.

*Böyle hep milleti dolaylı yoldan eleştirip laf sokuyor gibi gidiyor benim yazılarım ama bunların hepsi mızmızlanma.

*My Mad Fat Dairy iyice bunalıma sarınca ben de yönümü Ay Savaşçılarına doğru çevirdim. Ana karakter ruhsal bunalımları yüzünden saçma sapan kararlar alarak duvardan duvara atlamama neden olmadan bu diziden uzaklaşmalıyım dedim. Savaşçılar ile çok güzel takılıyoruz biz. Böyle Girl Power Girl Power.

*Yazdığım iki sayfanın silindiğini fark ettiğimde hırs yapıp 4 sayfaya yakın yazı yazmam benim karakterimde büyük bir değişimin göstergesidir diyeceğim ama saat 7'den beri işin başına oturamadım.

*Nerede yeşillik görsem kendimi üniversitemde sanıyorum ve artık o dönemi çoktan geçtiğimi fark edince Usagi gibi içli içli ağlamak istiyorum.

*Çeviri işini uzun yıllar sürdürebilen insanları buradan tebrik etmek istiyorum. Çünkü benim için çeviri kanımı hunharca emen bir sülüktür.


2 yorum:

taritiwele dedi ki...

Mad Fat diaryde Rae beni de şaşırttı. Ne pis ergen oldu birden halbüse son derece cool takılıyordu. Jüpiter savaşçısı olarak arkadaşımın kafasına tahta silgisi vurmak sureti ile saçlarına genç yaşında tebeşir tozundan aklar düşürmüşlüğüm olduğunu biliyorsun, girl powerın anlamı hala değişmemiş olabilir benim nazarımda :D merkür savaşçısına da selamlar sevgiler :D

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Rae dediğim gibi benim duvardan duvara atlayısımı getiriyor, hele son bölümde parçalanacaktım. Bugün yeni bölüm gelir, bakayım neler yapmış.
Keşke küçükken elbiselere ve dönüşmeler ve Mamoru'ya dikkat etmek yerine Girl Power'a dikkat etmem daha iyi olurmuş. Merkür'ün nöronlarını öperim.