10 Haziran 2014 Salı


*Merhaba  çok sevgili gerçek ve hayali okuyucularım.Mazimiz çok derin olduğu için hayali okuyucumlarımdan bahsetmeden geçemiyorum.

*Yerdeniz Büyücüsü'nü okumamla birlikte küçük baş hayvanlara olan görüşüm resmen değişti. Çalıştığım okula giden yol dağ başında olduğu için ve fazlasıyla çayır çimen çevrelediği için sürekli keçi ve koyun otlatmacılığına şahit oluyoruz. Ne zaman yeşillikler içerisinde küçük baş hayvan görsem aklıma Ged geliyor ve kendimi Yerdeniz'in içersindeymişim gibi hissediyorum.Tam luzırıım bence.

*Küçükken bulabilidiğimiz tüm pembe dizileri izliyordum ama tabii ki en kaliteliler favorimiz oluyordu. Rosalinda, Marimar gibi diziler çocuk yaşımda karakterimin oluşmasında büyük bir rol oynadığına inanıyorum. Yaşadığım bir olayı bin kat daha dramatik anlatma hastalığım belki de bu dizilerden dolayıydı.Minnak aklımla fark etmiştim ki kötüler çok daha zekiydi. Bunu dillendirdiğimde büyük bir tepki almıştım ama üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala o yaşımın aklı ile hem fikirim.

* Yaz geldi ve normalden daha da hızlı bir şekilde sinirlenmeye başladım. Bunun sebebini ise kanımın çok çabul ısınıp beni rahatsız etmesidir diye düşünüyoruz. Çünkü  Youknowwhoyouare ile elimdeki kılcal damarları görmeye çalışmıştık ve sevgili hocamız konsantremizi bozmasaydı görebilirdik de. Görseydik eğer kılcal damarlarımın tenime çok yakın olduğunu ve bu yüzden sıcağa hiç katlanamadığıma kesin bir sonuç getirecektik ama fırsat olmadı.

* Facebook'da kardeşinin ameliyat masasından fotosunu paylaşacan canlının aklına öpücük gönderiyorum buradan.

*Bugün boş bulunarak öğrencilerimle foto çektirdim ve çok sonra fark ettim ki kesin fotomuzu "elf hoca ile selfie"diye paylaşacaklar. Saklanmak için kendime mini bir çukur kazacağım ve bütün yazı orada serin bir şekilde geçireceğim.

*Sanırım etrafımda laf sokacak adam kalmadı, bilmiyorum, düşünüyorum ama şuan aklıma gelmiyor. Yoksa sonu gelmiş olamaz.

*Biraz önce site büyük bir hata verip "isteğinizi yerinize getiremiyoruz!"dedi Kuulluğumu koruyarak sadece çarpı işaretine bastım ve sayfaya geri döndüm. Eskiden olsa gerilim müziği eşliğinde şimşekler çakardı. Galiba ben hep sinirliyim ama sinirlendiğim şeyler farklılaşıyor.Kendimi yiyip bitireceğim ve yokluğa karışacağım.

*Mesleğimde ilk eğitim-öğretim yılımı tamamlamama çok az kaldı. Ve bu süre içerisinde kulağım hiç çınlamadı. Halbuki çok ama çok eminim ki ardımdan renkli sözcükler kullanılıyor. Benim zaten kulağım arkamdan gelen sesi önümden geliyor sanıyor. Çınlamama olayında da bir bok var kesin.

*Tam tintin tini mini hanım şeklinde giderken gönderm yine üslubumu bozdum,nalet olsun.

*Uzun aramalar ve google'da saçma cümle kurmalarımdan sonra aradığımı rastgele bir video kolajında bulmak ne kadar mutluluk verici.ehehe

*Saatlerimi bir video izlemek yerine onlarcasını izleyerek harcadım. Beynim aktı.

*Frankstein'ın canavarı gibi parça parça birleştirilen bir gönderinin daha sonuna geldik.

*Bay.

6 yorum:

taritiwele dedi ki...

Hocamızla selfie qeyfi :D

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

"Oh no!!!" Karne günü uyardım hepsini. Selfie çektirtmedim,mohmohmoh.

Adsız dedi ki...

kişın üşüten yazın yakan damarlarına selamlar olsun.
rüyamda seni mantı yemeye çağırıyordum, şey gene sevgim depreşti zannımca..
nowyouknowthatımissyousomuch

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Yalnız senin rüyaların bilinçaltı oluyordu. Beni niçin mantı yemeğe çarıyorsun ki?Ben mantı sevmem blirsin. Interesting,
youshouldknowthatyouarealwayswelcomeonmyskype

(bu arada tanıdık bir preposition hatası bile yapsa çok pis yeriyorum, gözden düşürüyorum, yukarıdaki bir cümlede hata varsa luzırlık son raddede)

Adsız dedi ki...

bence bilinçaltı yok rüyada çünkü Kayseriliyim. you know mantı is our main food.

benim sevdiğim insanların mantıyı sevmemesini bi türlü aklımda tutamıyorum.

IthinkyouaregettingagrammarfreakgiveitupimmediatelyfullstopçünkügrammarhatasıyapmaktankorkuncadahaçokhatayaparımbenbucümleyidesırfhatayapmamakiçinTürkçeyazdımlooserlıkbunugerektirir

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

The mantı is your main food olduğunu unutmuşum bak.

Gramer manyağı değilim yahu, sadece hassasiyetim arttı.

Donotworrybehappyöptümçokçok