8 Ağustos 2014 Cuma

Yersiz Özdeşleşmeler


* Bu melodiyi aslında başka bir şarkıda duymuştum ama yorum okuma alışkanlığım sağolsun orjinalini bulunca kötü sözlerle benzenmiş güzelim melodiyi çarçur etmemiş olduk sevgili gerçek ve hayali okuyucularım.

* Sıkıntılı bir durumda iken bilinçaltımın bana sunduğu Öğüt Rüyası ile bir kez daha bilinçaltımın ne kadar değerli olduğunu fark etmiştim, onun da beni çok sevdiğinin ve önemsediğinin mesajıydı bu. O yüzden çok sevinmiştim ve tabii ki de bana verdiği öğüt doğrultusunda hareket edince sorun çözülmüştü. Ayrıca F.Z.S ile yaptığım kısa ama çok değerli bir sohbetin ardından rüya güncesi tutmaya karar verdim. Gecelek nesiller benim bilinçaltımdan beslenebilir, tabii ben ölüp gittikten sonra.

*Deftere yazdığım ilk rüyada Gaspard Ulliel matematik öğretmenimdi ve bizi quiz yapıyordu, sorular ise fransızcaydı. Bilmediğim bir dil ve matematik birleşince tabii ki nöronlarım hiç yokmuşçasına davrandı ve ben tam sayılı kesiri bileşik kesire çeviremedim. Ühühühühü T.T

*Kargo firmasının "sizi bulamadık, kargonuzu şubeden alın." diye mesaj attıktan bir saat sonra kuryenin gelmesi nasıl sikko bir süprizdir.

* Kargo idefixtendi ve bir kutuydu, içerisinde sadece kitap olan kargoyu köpük içerisinde göndermişler. Benim belleğim Ptt'nin güzel poşetlerinde kim bilir kaç kilonun altında gitti geldi birşey olmadı. Ptt acil postası ile aramdaki bağ hiç kesilmeyecek sanırım. Çünkü orada çalışan teyze ile özdeştirdim, üç sene sonra benimle sohbet eden ve son sınıftayken bana "Üniversiteye yeni mi başladın?" sorusu ile iyice kalbimde yer eden teyze ile. Son sınıfta hippie gibi gezmemin sonuçları beni halkın içine sokmayı başarmıştı. Çok mutluydum, o yüzden forever PTT.

* Esas konuya gelirsek bu sefer havadan konuşmadım ve gerçekten yeni, bayan fantastik yazarların izini sürüp kitaplarını satın aldım. Şimdilik üç tane var.

*Bunları okumama muhtemelen daha çok var. Okuduktan sonra da üşenmeyip yorum  yazmayı düşünüyorum.

*İlk izlenim olarak şunu söyleyebilirim ki kitapların arka kapakları daha güzel tasarlanmış. ama niçiiiiiin böyle yapıyorsunuz?

* Bir de kitapları açarken nedense kendi yazdığım kitaplar bana gönderilmiş gibi heyecan yaptım. Yine durduk yere özdeştirim kendimi yazarlarla.

*Aynanın Diğer Tarafında'nın olayı tam anlamadım, 600 küsür sayfa ve içinde çizimler falan da var. Açılış yazısını yayın evi yazmış ve baya övmüş, övdükleri kadar çıkar umarım çünkü kapaktaki deriler içindeki kızıl abla veya artık abi ise bana çok umut verdi.

* Saat de periler okulunda geçiyor sanırım. İçine bir göz attım, hem Türk isimleri hem de yabancı isimler var. Çok garip yahu, çok yadırgıyorum ben Türk ismi görünce böyle perili vampirli kitaplarda. Buse vampirmiş, vay anasını, bizim Hakan da kurt adammış falan garip yani.

*Siyah Palto'ya göz gezdirdim ve tek gördüğüm nişan olaylarıydı. Konu kuzgunlar neyin, o yüzden beklentim yine yüksek. Böyle nişanlı olayı diye gidiyorrsa bütün kitap; it is bad, very bad.




*Hasretimden dayanamayıp evde Joshua içeceği denemelerine kalkıştım ve tabii ki başaramadım. Kim olduğunu sizin bilmediğiniz ama benim bildiğim sen, Joshua'yı yapıldığı yerde benim için de iç, olmaz mı?


4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de deneyecektim Joshua'yı yaa nasıl da unuttum. yeni sezonda bir Ankara turu güzel olur:) bilinçaltını sevdiğim hatun, öperim seni:) F.Z.S.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Ben tam yapamadım ama, yerinde içmek lazım. Yeni sezonda bu sefer iki günlük tatilde bile gelmek istiyorum, umarım ayarlayabiliriz.
Ben de öptüm seni, çokça.

Adsız dedi ki...

Joshua sensiz içilmez.

rüya güncesi tut dediğinden beri rüyalarımı hatırlamıyorum. çünkü tembellik bunu gerektirir :D

tatilegittimvegenetutunamayanlarıbitiremedim

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Joshua'ya kavuşmak dileği ile.

Uyanır uyanmaz not al bir yere ve tut şu günceyi, lütfen. Heba etme onları.

kitabınsonunuhiçmimeraketmiyorsunbitirsenekızım.