21 Eylül 2014 Pazar

İyi Fikirler-Beceriksiz Eller


*Selam gerçek ve hayali okuyucularım. Hepinize Electra Heart kalplerinden gönderiyorum.

*Yakın tarihten geçmişe doğru gidersek; on dakika önce ales başvurularının yarın başlayacağını hatırlattı bana telefonum. Göğsüme bir manda oturdu. Hemen sisteme girdim ve tabii ki benden şifremi istedi. Büyük bir kumar oynayarak "Şifremi hatırlamıyorum. Benim uzun süreli hafızam da iyi değil."dedim ve kalbim son hızda atarken şifre alabilmeyi başardım ve hayatımdaki tüm başarılar gibi bu işi de oradan oraya savrulurken becerdim. Başarımın ödülü olarak perili evde yanlışlıkla kameraya yakalanan hayalete benzer yüzüm ile karşılaştım.

*İki gün önce sol şakağımda boynuz çıkarır gibi ağrı başlayıp elmacık kemiğime ve çeneme kadar inince sorun dişimde sandım ve ölümüne tırstım. Hiç zaman kaybetmeden dişçiye gittim. O dişçi koltuğuna oturur oturmaz kendimi suçlu gibi hissetmeye başladım. Sanki doktor dişlerime yeterince iyi bakamadığım için bir şey söylemese de bakışlarıyla beni küçümseyecek, benden iğrenecekti. Filmde bile birşey çıkmayınca rahatladım. Nereden kaynaklandığı belli olmayan bir ağrım vardı ama ben çürüğüm olmadığı ve doktorun dişlerimi takdir etmesi ile bulutlar kadar mutluydum. Gerisi önemli değildi.

*İki kan testi ve kafa röntgeninden sonra ortaya çıktı ki sol sinüslerim dibine kadar dolmuş, o yüzden ağrım varmış. Sinüziti çürük dişe yeğlediğimi işte o gün fark ettim.

*Sınıf öğretmenliği bana emekliliğe yaklaştığımı hissettirdi.

*Yeni öğrenciler içerisinden yine fantastik kitap yazan bir kız buldum. Kızın övgüveni hayal edemeyeceğim düzeydeydi. Ben de lisede yazıyordum dediğimde aa öyle mi deyip kendi kitabını anlatmaya devam etti ve işi bitince ilgisini kaybetti. Vay be dedim. Kuul kız.

*17 gün önce roaccutane kullanmaya başladım. Saç derim ömrü hayatımda olmadığı kadar kuru, elimi attığım an kar gibi dökülüyor derim. Dudaklarım çok kötü olmadı ama. Sebamed iyi geldi. Bir de http://roaccutanekullan.blogspot.com.tr/ şu blogtan takip ediyorum bu bayanda nasıl etki göstermiş diye. Etrafımdan bırakmam için çok öneri geldi ama bende yan etkisi çok olmadı. Karaciğerim de iyiyse vurucam dibine ilacın. Pazar günü 7.30da kalktım lan ilaç için.İşe yaraması lazım. Bebek götü gibi olcak yüzüm.

*Çok sevgili Rüya Güncem'i ne hale soktuğumu size gösterecektim, işte onu mahvedişimin kanıtı.

Dışta gizemli ve kuul gözüküyor. Sert siyah kapağı ile tam istediğim gibi.
Freud'un siyah beyaz çıktısı defterin sayfa rengi ile hiç uyuşmadı. Ayrıca görüldüğü üzere ismini sığdıramadım.Sığıyor olsaydı bile iğrenç yazmışım.
Diğer tarafına da rüyalarla ilgili iki alıntısını yazayım dedim. Yine möhteşem el yazım ile içine ettim. ehehehe. 

Hep başarılı DIY'ları mı paylaşacağız arkadaşım? Başarısız bir örnek de ben sunuyorum.

Hiç yorum yok: