6 Eylül 2014 Cumartesi

Spotless Mind #1


*Aldığım bir karardan vazgeçerek blogu ilk açtığım zaman yazdıklarımı yavaşça silmeye başladım. Ancak 4 sene içerisinde neler değişmiş, nasıl büyük konuşmuşum da şimdi onlar götümde patlamış, dediğim neyi yapmışım ve ne kadar büyümüşüm görmek için bazı kısımları aldım.

Ağustos 2010'dan 

-Burada hakkaten saçmalayacağımı hissediyor ve ürkütücü bir neşeyle doluyorum. (ki bence hala saçmalıyorum ama kaliteli saçmalamaya başladım. O yüzden üç beş kişi beni okuyabiliyor. Başta beterdim.)

-J harfine karşı bir fetişim var,itiraf ederiyorum. (Artık tüm harflere eşit mesafedeyim. Ayrımcılık yapmıyorum.)

-bir ara içinde bir adamın kendini parçalayarak bağırmadığı şarkıları şarkı olarak kabul etmez,direk es geçerdim.Daha yeni yeni kırıyorum bu önyargıyı. (Şimdi brut vokal olan şarkıları dinleyemiyorum. Rock bile dinlemiyorum artık. Vay be, ne yaşlanmışım.)

-en sevdiğim şarkılar arasında Are You Death Yet vardır . (Evet, hala dinleyebilirim sanırım.)

-Miyavi'm (evet,iyelik eki kullandım.)melek gibi böğürüyor.^_^ (Miyavi'yi terk edeli uzun zaman oldu. Kendi tarzını amerikanlaştırdıkça ondan uzaklaştım. Uluslararası şarkıcı olma yolunda sadece ingilizce söylediği için de ona ayrıca dargınım. Eski şarkıları hala baş tacıdır ama şuan ki tarzına hiçbir şekilde sevgi hissedemiyorum. Senin için az mı fangirllük yaptım be.)

-KitApların üzerinde karı kız resmi görmekten sıkıldım artık. (4 senedir bu moda değişmedi, hala kitap kapaklarında modelleri kullanıyorlar. Çok anlamsız duruyor.Hiç hoş değil.)

-Değel mi? (Bir ara 'değil mi?' yazmak yerine bu şekilde yazıyordum ve bunun komik olduğunu, sesli söylendiğinse ise daha komik olduğunu düşünüyordum. Büyüdüğüm için mutluyum.)

-Bugün çok sinir bozucu bi rüya gördüm. Zaten gördüğüm güzel rüyaların sayısı güzel çıktığım fotoların sayısıyla eşit,o kadar az yanii. (Güzel çıktığım fotoğraflar hala az olsa da rüyalarım benim için çok kıymetli ve hepsi anlamlı.)

- Yaş hesaplama olayına hala kafam basmaz. (Ya hala tam basmıyor ama aklımda bir şema oluştu sonunda nasıl yaş hesaplandığına dair. Uzun süren seanslar sonucunda oldu tabii bu. Farklı kişilerin anlatımıyla oldu. Yoksa bu konuda  daha beterdim.)

-Hayat mangalardaki gibi midir? (Okuduğun manga türüne göre değişir ya. Josei okuyosan yine gerçeğe daha yakın oluyor. Yoksa bir doksan oğlan, bir elli kız, Kız çocuğun göğsüne alnını koyuyor, oğlan elini kızın kafasına koyup panda gibi takılanı görmedim ben hiç.)

-Msn'de bi tek ben çevrim içi gözüktüğümde bile mutlu oluyorum. (Msn'i kapattı vicdansızlar.)

-kibin (gibi yazmak yerine bunu uydurmuştum. 18 yaşımda başıma darbe mi almıştım acaba?)

-Dün şu sayfanın üst kısmında SONRAKİ BLOG yazan şeye tıkladım,bi baktım hiç bilmediğim birinin blogu açıldı.Ay nassı mutlu oldum başkasının hayatını didiklicem diye. (Sonraki Blog sekmesi ile mazimiz derin işte. Ama o hep kalbimi kırıyor.)

-Canım bole çıldırmışçasına yeni müzekler indirip yeni gruplar keşfetmek istiyor. (Artık zor müzik dinliyorum. Hele okul başlayınca hiç ses duymak istemeyeceğim.)

-Daha bare basamıyorum,tüh kalıbıma,parmakuçlarımda bebek götü kibn oldu zaten. (Gitar işi yalan oldu tabii ki. Müzik bile zor dinlerken müzik aleti çalmak neyime?Ama o zamanlar çok kuul hissediyordum ya, eziklik işte.)

-Tamam gitarıma isim vermiştim,aramızda sarsılmaz bi bağ var. (Aahahaha, sarsılmaz bağ.)

-Kabul ediyorum ki çok önyargılı bir şahsiyetimdir. (Çok sağlam bir kaynak olmayarak ben diyorum ki artık o kadar önyargılı değilim. Birilerinden hoşlanmamak için onların birkaç konuşmasını dinliyorum ve öyle nefret etmeye başlıyorum. Ya da birkaç hareketi ile burada ona laf sokmaya başlıyorum. Yoksa eskisi gibi gördüğüm anda etiketlemiyorum artık milleti. Pek de umurumda olmadığından biraz bu rahatlığım.)

-Oğlanlar hakkında hergün konuşmakta yenetek ve sabır ister. (Ben hala bu cümleme sonuna kadar katılıyorum. Eğer sosyolojik bir konu olarak geçmiyorsa oğlanlar hakkında konuşmak büyük, devasa bir zaman kaybı. Ergenliğimde de konuşmadım şimdi de konuşmam. (dinledim ama ya, uzun uzun dinledim hem de. İçimdeki minik elflerden birkaçı bu yüzden öldü.))

-mohmohmoh,yeni buldum bunu. 'Kıçımla gülüyorum'gülüşü.Üç vakte çok popüler olcak.Moh moh moh. (Mohmohmoh gülüşünü 4 yıldır terk etmedim ve birkaç kişinin ağzına dolayabildim. Daha da popülerleşeceğine inanıyorum. Ona güvenim tam.)

Hiç yorum yok: