23 Kasım 2014 Pazar

Olaylar Silsilesi


*Çok heyecan ve dram yüklü bir yazı yazacakmışım gibi duruyor başlık yüzünden ama öyle değil, sizin pek umursamayacağınız bazı şeylerden bahsedeceğim. Ve bunları yine çok önemliymiş gibi yıldız atıp anlatacağım.

*Komikli kore dizilerine geri döndüm, mimiklerim yine kültür şokuna uğradı, koreli teyzeler gibi hareket etmeye başladım, yadırganacağım.

*Bazı türdeşlerimin dışlanmak ile ilgili sıkıntılar yaşadığına şahit oluyorum, genel sebep karakterlerin birbirlerine uymaması oluyor. Şöyle bir yorum getirebilirim bu konuya; Fuck it off real hard. Açıklamak gerekirse; ergenliğe yavaştan girmem ile birlikte (ortaokul yılları) hem ailedekilerle hem de arkadaş çevrem ile olan ortak noktalarım giderek azalmaya başlamıştı. Özellikle Harry Potter'ı okuduktan sonra iyice farklı semalara doğru yönelmiştim. Bu durum doğal olarak var olan ilişkilerimi zayıflatmıştı ama pek umurumda değildi çünkü ben yaptığım şeylerden hoşlanıyordum. Her zaman bir veya iki çok yakın arkadaşım oldu ancak genel kanı olarak 'gariptim'  Dış görünüşüme dayanarak çok katı ve sıkıcı hatta inek denildiğim bile oldu. Bu yaşımda, 23, hala daha beni garipseyen insanlarla bir yaşıyorum. Ama sorun garipsenmek değil, ben kendimi garip bulmuyorum. Beğenilerim ve ilgi alanlarım beni toplum dışına itmiyor, ben kendime normalim, olmam gereken bu zaten. Bu kadar ucubik olsam şimdiki arkadaşlıklarım da olmazdı. O yüzden götün teki sizi veya sizden birini "Ne kadar garipsin!"diye itelemeye kalkarsa Middle Finger Diyarı'm onlar için var. "Benim durduğum yerden ben gayet normalim godoş."deyin. Godoş yerine başka filler'lar da kullanılabilir tabii.

*Arabada çok sıkıştığımda düşündüğüm tek şey "Şimdi bize çarpsalar ben direk salarım."oluyor, elimde değil.

*Balkona balkon resmi asan annecim bizi infinite loop'lara sokuyor.

*Bugün Ales'e girdim. Bu uzun bir paragraf olacak, kendinizi hazırlayın.
*PART 1:Binaya girmeden önce su almadığım için mal gibi kaldım. yanımda para bile yoktu. Kendimi tamamiyle yetersiz hissettim. Sonra ormanda kazara yalnız kalmış biri gibi nereden su bulabilirim diye düşünürken aklıma musluk suyu geldi. İçmesem bile ağzımı çalkalayarak susuzluğumu dindirdim. Yerime geçtiğimde kendimle övünüyordum. "Kafan çalışıyor lan aferin."diye kendime gaz veriyordum.
*PART 2: Sınavda verilen şekerlerden vişneli mi nedir onu cidden çok seviyorum. Sırf o şeker için tekrar tekrar sınava girebilirim. Ama aynı YDS'de olduğu gibi bana iki naneli bir vişneli geldi, önümdeki adayda ise iki vişneli vardı. Sınava kalbi kırık başladım.
*PART 3: Matematiği direk atladım ve sözel birden başladım. Yavşça ve çok sakince çözdüm. En son sözel mantıkları YAPTIM. Bir soru hariç hepsini çözdüm lan. Bütün sözelden iki boşum var sadece lan, nibiçim mutlu oldum. Özellikle mantık sorularını şemalara oturtmayı başardığım anda kendime hep baş parmak göstererek aferin dedim. Havalara girdim. Matematiğe 25 dakikam kalmıştı ama zaten 5 soru falan çözebildim. İlk soru da kesirler vardı. Onu görünce aklımı kaybedip sevinçten yanaklarımı avuçladım. O beş soruyu çözerken "Görüyor musunuz, he, görüyor musunuz? Hem sözeli yaptım hem de sayısal yapıyom lan ben."diyerek yine kendimi övdüm. Kendimi çok zeki hissettim. Başarılı değil ancak zeki.
*PART 4: Nibiçim sınavdı ya, nibiçimdi, çoh mutluyum. Ehehehehehe.


2 yorum:

Şizofren Ninja dedi ki...

İnşallah güzel sonuçlar alırsın sınavdan.
Sırf türkçe çözüyorum bakın vallaha çözüyorum triplerinde ales 2013 ün sözel 1ini çözmüştüm de çözerken üzerimde bir "SINAV AĞLIYOR BANA DAYANAMADI" havası olmasına karşın hala doğru cevaplarını kabullenmediğim yanlışlarım var. Kimseye de soramıyorum çünkü sorsam muhtemelen haklı olduğumu savunup durduğum için kavga çıkar. (yani evet çözerken o kadar havalanmama rağmen bir halt edememişim aslında ve bunu farkedince direk türkçeden elimi ayağımı çektim)
Bir de şey ya o mantık sorularından biri illaki ölümüne anlaşılmaz oluyor. 'YİYORSA ANLAYIN MUHAOHUHAHUĞAĞA' gibisinden.
Hayatım boyunca ağzımda 1 dakika tutabildiğim vişneli şeker olmadı. Sınavda kalemliğimde şekerlerim vişneli olursa ağlarım muhtemelen (gerçi yiyeceğimden değil dikkat konusunda sağım solum belli olmuyor)
(Yazılarına yorum yapamamak canıma yetti ama mal telefonumda bir şekilde çıkar yol bulduğum için mutluyum. Bir arkadaşa blogunu okuttum ve yazıları okurken 'çok haklı çok haklı' falan dedi çekirdek kadron olarak gizli kültünü subliminal yollarla muggleların bilinçaltlarına yerleştiriyorum selam olsun yüce liderimiz mohmohmoh)

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Teşekkür ederim,umarım bu güzel puan alacağıma dair "önsezim" beni yanıltmaz. Benim ilk girdiğim Ales'te de senin yaşadıklarının aynısı bana oldu. Sözel ikide 9 yanlış yapmıştım ve nasıl o yanlışları yapabildim bilmiyorum. Bu sefer de aynı sonucu alırsam yanlış yaptığımı kabullenemem. İki sene öncesinin mantık sorularına uzaktan bakmıştım sadece, çok fenaydı. Sanki ajan seçimi yapıyorlar, o ne ya şifre çözücülük gibi. Bana da şekerler hep naneli geliyor ya, hiç haz etmem naneliden. Yazık oluyor şekerlere.
(Senin yorumlarını özlemişim gerçekten, mini mektup tadında oluyor hepsi, iyiki çözüm bulmuşsun, bolca bekliyorum yorumlarını bundan sonra vakit bulduğun sürece. Çekirdek kadromün bir üyesi olman çok mutluluk verici, nüfuzumu yaydığın için de çok teşekkür ederim. Arkadaşının haklı bulduğu kısımları merak ettim şimdi, kesin dayanamayıp ne yazdım diye bütün blogu okucam. Mugglelar kendilerini hazırlasın, mohmohmoh geliyor.)