24 Aralık 2014 Çarşamba

Am I Wrong?


*Dün yaşadığım içsel buhranım kendini başka sanatsal yönle gösterdi. Kitabı yazarken ki üç cümle anca yazabilmiştim, birden kendime yazamadığım için hakaret dolu sözler sıralamaya başladım. Kendimi kaptırmışım. İki sayfa boyunca hiç durmadan yazdım ve çok zevk aldım. Cidden eğlenceliydi. Belki de kitabı bu haliyle yayınevlerine göndermeliyim.

*Son izlediğim komikli kore dizisi City Hall idi. Dizinin içinde azcık politika vardı. Küçük bir belediyede dönen olayları anlamakta güçlük çektim. Ya gerçekten politikadan bir bok anlamıyorum ya da aynı esnada örgü örmekten olayın ucunu kaçırdım. Tüm suçu örgüye atamayız tabii. Dizi iyiydi ya, izleyin bence.

*Korra nasıl bitti lan!

*Yolda bir araba bize yamuk yaptığında illaki arabanın yanından geçerken sürücüye bakarız. Suratını bilinçaltıma yerleştireyim ki zamanı gelince kime neye göre davranmam gerektiğini bileyim.

*Bahsedecek daha çok olayım vardı.

*Goodreads'te kendime 55 kitabı hedef koymuştum ve bu hedefe ulaşamayacağım. Çok ilginç bir olay değil. Ancak senenin bitiminde bana kocaman Luzır demesini istiyorum.

*İngilizce öğretmeniyim diye her ingilizce kelimeyi bildiğimi varsayanlara onların bilemeyeceklerini tahmin ettiğim türkçe bir kelimeyi soruyorum. Tabiisi bilemiyorlar. Tanpınar'cığım sağolsun. Rahmet içinde yatsın.

*Bir daha ki sefere yazacaklarımı not alacağım. Yazarken hatırlamıyormuşum.

2 yorum:

Keyaki dedi ki...

Üff ben de arabayı kullanana bi de plakasına bakıyorum :D

Türkçe kelime sormak da çok iyiymiş. Sevdim. Pislik yapmalarının ne anlamı vardı ki değil mi?

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Plakayı kontrol etmek de olurmuş, daha iyi.
Bazıları o soruyu gerçekten şaşırarak soruyor, yani zora sokmak için değil. O, benim tüm kelimeleri bilmediğimi aklı almayanlara daha çok sinirleniyorum.