5 Aralık 2014 Cuma

To restrain order


*Küfür Yumağı'm kabarıyor gün be gün.

*Öfkemi yazıyla bile aktaramıyorum, öfke zehirlenmesi geçireceğim.

*Güç insanları bu kadar çirkinleştirmemeliydi. Bu kadar mantık dışına itmemeliydi.

*Elde edilen onca başarıyı göz ardı edip bir başarısızlık ile bütün otorite figürleri tarafından eleştirilmek şuana kadar aldığım maaşlarım hepsini karşıladı gerçekten.

* '....mısınız? misiniz?' li emir ve aşağılama cümleleri 3 aydır koltuğu olan bir adamdan geliyor.

*Bu kadar moronca davranan insanların benden en az 10 yaş büyük olmaları harcadıkları zamana saygı duymamı engelliyor. Zamanla bilgeleşmek gerekmez miydi?

*İki ucu boklu değnek üzerindeyiz.

*Ben ne kadar yıldız atarsam atayım öfkem geçmeyecek, içimde minik bir kütle olarak yer alacak. Beslenen bazı nefretlerin saf ve yerinde olduğuna inanıyorum ve ben bu haklı nefretlerime değer veriyorum. Parası ödenen bir fahişe imişiz gibi çalışanlara ağzına gelen söylenirse ettiğim tüm ah'lar fitil fitil çıkacaktır zaten. Ve bu ah'lar bedenlerinden ıstırapla çıkarken ben ve nefretim memnuniyetle varlığımızı sürdüreceğiz.

*(Alesim bombok.)

Hiç yorum yok: