13 Aralık 2015 Pazar

Piled up memories


*Görüşmeyeli nasılsınız sevgili gerçek ve hayali okuyucularım?  Ben gayet yoğun ve yazı yazmaya isteksizdim. Bu laneti kırmak için bir kaç şey yazayım dedim.

*Şuan nasıl yabancı geldim kendime anlatmam. Blog kişiliğimi unutmuşum. Bana birazcık sinir bozucu geldi.

*Gerçekleşen onca olaydan sonra hangi birinden bahsetmem gerektiğini bilemiyorum. Hiçbirinden bahsetmeyip kaldığım yerden devam edebilirim ama arada büyük bir uçurum olur.

*25 yaşıma kadar öğrenemediğim tarih ve coğrafyayı şimdi öğreniyorum. Uçurum deyince aklıma bin tane yeryüzü şekli geldi. Cahillik kötü.

*Bilen bilir ki ben özel okulda öğretmenlik yapıyordum. Ama bir okulda iki sene diğer okulda bir hafta çalışabildikten sonra özel okullara veda ettim. Hem de mutluluktan ağlayarak.(Ciddiyim.) Özel okullarla alakalı görüşlerimi başka bir gönderide yazmayı planlıyorum. Şuan öğretmenlik okuyup da özelde çalışmaya planlıyorsanız veya böyle bir tanıdığınız varsa bana kulak verin. Şimdilik özet olarak şunu diyebilirim: ÖZEL OKULLARDAN UZAK DURUN.

*Bu arada Shia'yı hayal kırıklığına uğrattım. Hem de çok pis bir şekilde. Kitabı bıraktım tamamen. Yazmayacağım. Bitirmeyeceğim. Üzerimden nasıl bir yük kalktı anlatamam. Büyük bir luzırlık performansı sergiliyor olsam da o kitabı yazmaktan vazgeçmek doğru bir karardı. Çünkü ben artık 18 yaşımın zihniyetinde değilim ve yazarken işkence çekiyordum. Belki yazdığım kısımları wattpad'e koyarım.

*Ben öğrencilerinin isimlerini yıllar sonra bile hatırlayan öğretmenlerden olamayacağım çünkü daha geçen seneki çocukların isimlerini hatırlamıyorum. Öyle bir temizleme harekatı.

*Öğrenciler anlamsız bir konu hakkında bana şikayetlenmeye başladıklarında her seferinde "Tamam, bana ağlamayın."diyorum. Onlar da her seferinde "Hocam ağlamıyoruz ki zaten."diyorlar. Beni anlamıyorlar.

*Bir sene boyunca kullandığım Roaccutane sivilce ilacı bir boka yapamadı, azcık birazcık yaradı galiba. Çünkü sivilcelerim tekrar çıkıyor. Neyse ki çıkıp hemen gidiyor ama hiç çıkmaması gerekiyordu. Bünyemi azminden dolayı tebrik ediyorum çünkü bu ilacın karaciğeri pert edebilme özelliği var. Ben ciğerimi tehlikeye atarak bir işe girişmişken bile sivilce üretmeye devam ediyor.

*Konu sivilcelerden açılmışken aklıma topak topak dökülen saçlarım geldim. Artık ürkütücü düzeye gelince saç analizi yaptırdım ve büyük bir yalanın içinde yaşadığımı öğrendim. Saç diplerimi yağlı sanarken kupkuruymuş, o yüzden dökülüyormuş. Kel kafamdan ben sorumluyum. Saç analizi yaptırın.


2 yorum:

Ninca Samurayzadeoğlu dedi ki...

Bayağıdır bir şeyler yazmanı bekliyordum ölmediğini görünce sevindim.
Özel okul öğretmenlik kariyerin sona erdiği için mutluyum çünkü özel kurumlar öğretmenlerin ağzına etme odaklı oluyor.
Öğrencilerine karşı takıldığın tavır beni benden aldı xD
Böyle leş ifadeler kullanmak canımı yakıyor.
Hikayeni hala okumak istiyorum lütfen en kısa zamanda wattpad'e koy(ya da başka bir siteye???) ;w;
Bence uzun hikayelerini yazarken çok stres oluyorsan kısa hikayecikler yaz. (çünkü yazdıklarını okumak istiyorum(sülük gibiyim şu an shsjsk)) Çünkü uzun hikayeler bizim gibi her zaman yazmayan insanlar için sadece stres unsuru oluyor. Ayrıca beynimiz muhallebiden daha belirsiz bir kıvamda olduğu için uzun hikayeler evrimimize yetişmekte zorluk çekiyor. Şu an neden bahsettiğimden emin değilim ama yazdığına çok sevindim. İyi günler.

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Özel okul sektöründen çıktığım için gerçekten ne kadar memnunum anlatamam.
Öğrencilerim kıymetimi bilmiyor.
Ya galiba wattpad'da kopyala yapıştır seçeneği yoktu. O yüzden istersen sen bana mail adresini at twitterdan veya sorun değilse senin için buradan, direk öyle oku çünkü öbür türlü parça parça çok uzun sürer.
Kitap yazma olayım tamamen kariyerime odaklı gittiği için ne uzun ne de kısa hikaye yazabiliyorum aylardır. Aklıma bile gelmiyor.
Umuyorum ki daha düzenli yazayacağım.