2 Mayıs 2016 Pazartesi

Calm and Steady


*Kaç yaşımdan beri bilmiyorum ama hep yeşil koltuğum olsun istemiştim. Yeşil koltuğum var.

*Yeşili sevmeme, turuncuyu sevmememe neden olan nedir?

*Böyle olgun cümleler kurduktan sonra Morganville fangirllüğü yaparak yazıma devam edeceğim. Hayatımda okuduğum ilk vampir romanı Anne Rice'a aitti. Sonra ise Laurell K. Hamilton okudum ve ergenliğimin idolü oldu. Bir süre sonra Anita'yı zorbanın tekine dönüştürdüğü ve olur olmadık yerlerde cinsellik kullandığı için ondan soğudum. Kitapların artık bitmesi gerektiğini düşündüm. Ancak Morganville serisi kitaplar ilerledikçe seviye atladı. Ana karakterler ve kurgu, kurgunun içine bilim girmesi, rasyonel yollarla sorunların çözülmesi, yeni öğeler kullanılırken klasik vampir unsurlarından çıkmaması çok hoşuma gitmişti. Tıpkı çikolatalı dondurma yemek gibiydi. Aynı ritimde yazılsa 35 kitap dahi olsa okumaya kararlıydım. Olsaydı okurdum. Ama bitti. Ve bok gibi bitti.

*Son,vurucu, cümlemin üzerine bir şey yazarak vuruculuğunu azaltmak istemem ama cidden kitap kötü bitti, yani kalitesizdi. 14 kitap boyunca süper yazıp 15. kitapta nasıl böyle rezil edilir aklım almadı. Neden, neden, neden?

*Ben, çok eski yakın arkadaşım tarafından nostalji unsuru olarak kullanıldım. Sonra acısını çıkardım.


*Yaza katlanmamı sağlayan tek şey dondurma.

Hiç yorum yok: