22 Haziran 2016 Çarşamba

It's hot, hot DAMN!

(Pipet Dostu ile en sevdiğimiz youtuber taklidi ile)

*Merhaba arkadaşlar, ben Elif, bugün sizinle havanın sıcaklığı ve bunun hayatımdaki türlü etkileri hakkında konuşacağım.

*Devam ettirecektim ama bu kadarı yeterli.

*Yaz mevsimini seven kişilerin kışın giyinmeyi bilmeyenlerden ve yazlıkları olan veya farklı şehirleri gezip yüzebilecek kadar parası olan insanlardan oluştuğunu düşünüyorum. Çünkü ortalama bir insan için bunun sevecek bir yanı yok.

*Şimdi ise aldığım notlara göre yazıma devam ediyorum.

*Beş veya altı sene öncesinde takip ettiğim bir blogger gönderisini önce kağıda yazıp sonra buraya geçtiğini söylüyordu. Onu bloguna adanmış biri olarak görüyordum ama artık yazmıyor.

*Çok kişiyi takip ediyorum ama içlerinden sadece iki üç tanesini doğru düzgün okuyorum. Okumayı sevdiklerim hep yazmayı bıraktı.

*Takip ettiğiniz biri yazmayı bırakmışsa ölmüş de olabilir.

*Geçmişten kopamayan bir yapım var ve bu sosyal medyada stalkera dönüşmeme sebep oluyor. Yıllar önceki arkadaşımın bahsettiği arkadaşını bile bulup gizliden takip edebiliyorum. Reality Show gibi bir şeye dönüştü benim için.

*İzlediğim en saçma makyaj videosu kızın yanaklarındaki kırmızılığı yok etmek için üç kat kapatıcı sürüp sonra allık uygulamasıydı.

*Bir de herkes nasıl birden dolgun dudaklı oldu anlamadım.

*Daha notlarıma başlamadım bile.

*Her yaz yaptığım iki bu yaz da kendime belli hedefler belirledim ve bunu yaparken özellikle çok yönlü olmasına dikkat ettim. Yani sadece okumaktan ibaret olmasın istedim çünkü abarttığımda göz kuruluğundan boşluğa bile bakamaz hale geliyorum. Ve sürekli oturarak yapılan aktiviteler olmaması için türlü seçenekler ekledim.

*Seçeneklerden biri dans etmek. Çocukluğunuz Mtv ile geçmişse Britney Spears, Destiny's Child, Nsyc vb. şarkıcıların danslarını izleyerek geçmiş demektir. Bir de tabii Mezdeke faktörü. Benimle birlikte kardeşim ve kuzenim de dans etmeyi sevince oyunlarımız dansı da içeriyordu. Neden bu kadar maziyi andım bilmiyorum. Background information olsun. Fitness ve pilatesten çok çabuk sıkılıyorum, bu yüzden dans daha mantıklı.

*Bu dans olayını da şu şekilde çözdüm. Daha önceden bahsettiğim sıkılsa bile Edward Makas Eller'i 8 yaşında izleyen yiğenim youtube'da Just Dance isimli bir oyun buldu. Normalde wii konsolunda oynanıyordu ama kullanıcılar kendi performanslarını kaydedip yüklemiş. Sanki siz oynuyormuşsunuz gibi oluyor. Sevdiğim şarkılardan bir liste oluşturdum, öyle dans ediyorum.

*Listedeki şarkılardan biri 99 luftballons. İzlediğimde kapasitemin içerisinde gözükmüştü. Dansın sonunda ağlayacaktım. Bir kere denemenizi rica ediyorum.

*Ayrıca matematik öğrenmeye karar verdim. Alfabeyi bilemeyen öğrencilerimi eleştirirken kendi matematik cahilliğim gözlerimin önüne geldi. Soyut kavramlardan sorumlu lobum ihmalkarlığım yüzünden ağlamaya başladı. Ben de dokuzuncu sınıf konularından başladım. Zaten en son dokuzuncu sınıfta doğru düzgün matematik görmüştüm. Kümeler bile bildiğim gibi değilmiş. T_T

*Diğer hedeflerimden ve notlarımdan başka gönderide bahsederim. Bu yeterince uzun oldu.

*Sususz kalmayın, nöronlarınızı besleyin.

6 yorum:

Keyaki dedi ki...

Ben de yaz mevsimini sevdiğimi zannederdim yıllardır. Sonra bu kışın sonlarına doğru bi aydınlanma bi beyin çözülmesi mi yaşadım nedir. Ben kış seviyorum ya dedim. Aradaki mevsimlerin tipi güzel ama insanı zora sokar. Kış öyle mi tatlı, soğuk, o üşüyen parmakları ısıtma keyfi oh mis... -birazdan ağlayacak-

Ben de takip ettiklerim yazmayınca öldü mü diye düşünürdüm. Şimdi ben ölü gibi olduğum için düşünme eylemi de aktive edilmiyor :')

Son olarak: geçmişten kopamayan stalkerlar (-_-)/ hi5!

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Bence en güzel zaman dilimi ilkbahara yeni yeni girdiğimiz havanın 17-18 derece olduğu dönem. The best.

(-_-)/hi5!

Adsız dedi ki...

Sana Diyarbakır'ın çok sıcak olduğunu anlatan olmadı mi?

Pipet Dostunun kim olduğunu yeni kavradım, koca bi alkış istiyorum.

Iknowyouknowweknowthatwhoamı.


MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

En azından nem yok demişlerdi.T_T (ama cidden, en azından nem yok.)

Bunca sene Pipet Dostunun kim olduğunu sormadığın için seni bir de bu sebeple alkışlıyorum.

Vera dedi ki...

Ahahaha ya o kadar güzel yazmışsın ki! İyi ki blogunu keşfetmişim dedim yazını okurken içten resmen.
O dans işini ben de bir yaz denemiştim.Yok yahu olmuyor resmen ölüyormuşsun gibi oluyor ama öldürmüyor...
Kardeşimle hatta gangnam style'ı açıp dans etmiştik -gülen emoji-
Matematik işinde sana kolay gelsin ben de bir ara antremanlarla matematiği alıp denemiştim...Sonra pes ettim tabii.
Listene işaret dilini de ekleyebilirsin bak.Benim bu yaz sanırım listemde tek o var...

MELEKSİ BÖĞÜRÜŞLER dedi ki...

Teşekkür ederim. ^_^
99 Luftballons'un sonunda ben de kalp krizinden gidiyorum sanmıştım, o yüzden ağlamak üzereydim. Dediğin gibi, ama öldürmüyor. Kondisyon olmayınca hemen pert olıyorum.
İşaret dilini ömrümün bir kısmında öğrenmeyi gerçekten çok istiyorum, umarım yakın bir zamanda başarırım.