5 Eylül 2016 Pazartesi

High Heels?


*Merhaba sevgili gerçek ve hayali okuyucularım.

*Taşındığımızdan ötürü internetim bir aydır yoktu. Olmadığı için çok ağladım ama olmaması aslında daha yararlıydı. Yazık ettim kendime.

*Ailemin alışkanlığını devam ettirerek bulunduğumuz evin çaprazındaki binaya taşındık. Bizde kanda var herhalde.

*Çok düzenli bir şekilde her gün yarım saat dans etmeye başladım. Ve kol kaslarım Pipet Dostu'nu oldukça etkiledi. On yıllık göbeğimi de eritebilirsem kendim ile bol bol övüneceğim.

*Çalıştığım özel okullarda bana zorla kumaş pantolon ve topuklu ayakkabı giydirmeye çalıştılar. Giymemek için çok direttim. Şimdi ise spor ayakkabı ve kot pantolon ile bir yıl takıldıktan sonra topuklu ayakkabı ve takım elbise giymek istiyorum. Okul başlayınca coşacağım.

*Daha okullardan açılmadan norm fazlası çıktım. Kariyerim hayatımdaki en heyecanlı şey.

*Sonra daha güzel yazarım.

Hiç yorum yok: