18 Şubat 2017 Cumartesi

Spotless Mind #5


şubat 2011

*Fark ettiniz mi,bu blogtaki herkesin ilk izleyici basmış gitmiş abi,resim yok blog yok gitmiş bildiğiniz.Çok dikkkat ettim buna. (Harika gözlemlerimden biri. Bazen yine bakıyorum. Gerçekten de ilk izleyici hep bir gizem.

*işte ne dediğinden bir halt anlamadığım bir kore şarkısı.Çok sağolsun. (Kore şarkılarında ingilizce kelimeler geçince hiç hoşuma gitmiyor. Ben anlamazken daha güzel şarkıları.)

*Bir ara Ergo Proxy'yi izleyeceğim.Çok ilgimi çekti. (Hala izlemedim. Ama izleyeceğim.)


mart 2011

*Bazen Kore dizisinde oynadığımı hayal etmiyor değilim yani.Ediyorum evet. (Bir dönem böyle bir hayalim vardı. Bazen fazlasıyla kore dizisi izlediğimde yine nüksediyor. Neden olmasın ki diyorum, sanki Güney Kore'de oyunculuk yapacak kadın kalmamış gibi.)

nisan 2011

*ve sırf o pipetin özlemiyle izlicem deppin filmlerini. (Pipet dediğim birinin lakabı. Biri dediğim eşim. Gençliğinde Depp'e çok benzediği için ve uzak şehirlerde yaşadığımızdan onu özledikçe Depp'in filmlerini izliyordum. Hormonal olaylar işte. Artık Depp bana izlenilesi bir aktör olarak gelmiyor. Eşim de artık ona benzemiyor.)

*İlki erkek  basketbol takımıydı,aralarından geçtim.Hobbit olmak böyle bişey olsa gerek dedim. (Hobbit olmak zormuş. Aldığınız mesafe çok kısa imiş.)

*Nancy'nin Sid'e hediye ettiği kolyede kocaman R yazdığını görmemle Sex Pistols hayranı Ai Yazawa hanımın Ren ismini burdan yola çıkarak koyduğu yönünde bir teorim var. (Nana'yı bitirmediği için onu hiç affedemeyeceğim.)

*Ben şarkılardan neden bu kadar çabuk sıkılıyorum ya?Çok üzülüyorum bu halime.Trilyoner olan ama mutlu olmayan adamlar gibi.O kadar şarkı  var ama tatmin etmiyor,etmiyor,etmiyor. (Hala tatmin etmiyor, etmiyor, etmiyor.)

Hiç yorum yok: